آیا شاهد نسل جدید Apple TV در هفته آینده خواهیم بود؟

آیا شاهد نسل جدید Apple TV در هفته آینده خواهیم بود؟

همچنانکه اطلاع دارید در سه شنبه شب هفته آینده، شاهد کنفرانسی دیگر از سوی اپل خواهیم بود، و پاییز طوفانی اپل با دستاوردهای دیگر، به اوج خود خواهد رسید. طبق اخبار و شایعات در گذشته، شاهد نسل جدیدی از سخت افزارها شامل: آیپد ۵، آیپد مینی ۲ و مک بوک پرو و همچنین خبر عرضه مک پرو جدید از تاریخ ۱۵ نوامبر خواهیم بود، و در بخش نرم افزار با عرضه نهایی ماوریکس و آپدیتهای فراوان نرم افزارهای اپل و نسخه iOS 7.1 برای رفع مشکلات و بهینه شده برای آیپدها مواجه خواهیم بود. اما ظاهراً باید یک منتظر یک سخت افزار دیگر باشیم و آن غول کوچک رسانه ای اپل Apple TV است.

 

۰۱

 

فروشگاه اینترنتی آمازون در آلمان و فرانسه در یک اقدام جالب، عرضه Apple TV نسل سوم کنونی را از تاریخ ۲۳ نوامبر به بعد، یعنی روز بعد از کنفرانس موکول نموده است. و نشان از این دارد که نسل جدید این دستگاه در راه است، که وبسایت آلمانی ifun.de نیز به ان اشاره دارد.
البته فروشگاههای آنلاین اپل در اروپا، هنوز نسل سوم از Apple TV را در دسترس دارند، و این منطقی است که اپل بخواهد تا قبل از رونمایی، محصولات جدید را لو دهد. با این حال غول خرید و فروش اینترنتی در وبسایت فرانسوی خودش یک مدل دیگر از آن را با شماره مدل MD199FD / A که برای نسخه فعلی در اروپا کاملاً همخوانی دارد، قرار داده است، و حاکی از آن است که احتمالاً خود را برای ارایه نسل جدید این دستگاهها آماده میکند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights