گزارشی ادعا می کند که موجودی آیپد مینی رتینا در هنگام عرضه محدود است

گزارشی ادعا می کند که موجودی آیپد مینی رتینا در هنگام عرضه محدود است

0001

اگر چه مدت کمی به معرفی تبلت ها اپل باقی مانده است گمانه زنی در مورد اینکه چه چیزی در کنفرانس آینده اپل معرفی میشود, هنوز ادامه دارد. وجود آیپد ۵ با طراحی جدید قطعی است اما کسی چیزی در مورد آیپد مینی جدید نمی داند.

سئوال بزرگی که اکنون در ذهن همه است این است که آیا تبلت ۷.۹ اینچی دستخوش تغییرات رتینا میشود. بر اساس نظر Peter Misek, جواب مثبت است.این تحلیل گر کاملا مطمئن است که اپل آیپد مینی با رزولوشن بالا(رتینا) را در کنفرانس بهدی معرفی میکند.

این خبر خوبی است. اما خبر بد این است که به نظر میرسد که ممکن است در هنگام عرضه مردم برای در دست گرفتن آن با مشکل مواجه شوند. در یادداشتی که Misek به سرمایه گزاران نوشته است گفته است که از محدود بودن منابع اولیه نگران است.

Barron’s یادداشت را اینگونه مینویسد :

ما انتظار داریم که آیپد مینی رتینا با قیمت ۳۲۹$ عرضه شود. منابع برای تآمین رتینا برای صفحه نمایش آیپد مینی فوق العاده کم است و برای همین اسن که ما تخمین میزنیم که عرضه این محصول ممکن است به اوایل سال بعد میلادی موکول شود. ما فکر میکنیم که منابه راه اندازی اولیه میتواند تنها ۵-۲ میلیون دستگاه را در ابتدا تولید کند.

این اولین بار نیست که ما شاهد اینگونه گزارشات هستیم. در گزارش اخیر منابع تولید کنندگان خبر میدهند که آیپد مینی رتینا در این ماه برای عرضه وسیع آماده نخواهد شد. در گزارش IHS iSuppi نیز به این مورد اشاره شده است.

Misek در ادامه میگوید:

ما انتظار داریم که:۱) خط تولید مک بوک پرو برای ااستفاده از چیپ Haswell آپدیت خواهد شد که با این کار تآثیر شگرفی در عمر باطری خواهد داشت. ۲) زمان عرضه OS X Mavericks  و Mac Pro. ۳) احتمال عرضه Apple TV SDK  که اجازه میدهد که برنامه ها برای آن نوشته شود و میتواند سنگ بنای اولیه iTV باشد.

خیلی عجیب به نظر نمیرسد. مک بوک پرو مدت زمان زیادی برای آپدیت شدن توسط Haswell در انتظار بوده است, و ما میدانیم که مک بوک پرو در پاییز امسال عرضه میشود.

اما انتظار داریم که تمرکز کنفرانس  برروی معرفی آیپد جدید باشد. مدل بزرگتر با پوسته ای دوباره طراحی شده و پروسسور A7 و دوربین ۸MP عقب. این کنفرانس در روز سه شنبه برگزار میشود.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights