آیا در ماه آینده شاهد نسل جدید Apple TV خواهیم بود؟

آیا در ماه آینده شاهد نسل جدید Apple TV خواهیم بود؟

apple-tv-deal

 

در سالهای اخیر شایعات و اخبار پیرامون اپل و دستاوردهایش قبل از رونمایی به حقیقت می پیوندد، و این را اپل در کنفرانس اخیر اذعان کرد. اما در مورد Apple TV که یکی از محصولات پرطرفدار میباشد، و دیر زمانی است که تغییرات بنیادی به خود ندیده است، اخبار ضد و نقیض زیاد است. همانطور که قبلاً اطلاع رسانی گردید، قرار بود در کنفرانس اخیر شاهد نسل جدید Apple TV باشیم، اما نه تنها خبری از آن نبود بلکه هیچ اشاره ای هم به آن نشد. در روز گذشته خبر آپدیت بزرگ نرم افزاری آن منتشر شد که قرار است طبق اخبار، در هفته آینده همزمان با نسخه نهایی IOS 7 منتشر گردد. 
اما هنوز ساعاتی از خبر اخیر نگذشته بود که MG Siegler از همیاران گوگل و یکی از موسسان سایت معتبر TechCrunch در صفحه شخصی خود در توییتر اشاره به ارایه نسل جدید Apple TV در ماه اکتبر و مراسم احتمالی اپل کرد.
این فرد که با منابع خبری معتبر در ارتباط میباشد، خاطر نشان کرد: “اپل در حال کار و توسعه دستگاه سخت افزاری جدید Apple TV میباشد، اما منابع خبری ما تصویر روشنی از ارایه بازه زمانی آن بدست نیاورده اند.”
این فرد می گوید این زمان به احتمال در ماه آینده باشد. از آنجا که ارایه نسل جدید آیپد ها در اکتبر دور از انتظار نیست، بر اساس سوابق، همیشه Apple TV در کنار آیپدها معرفی میگردند، و این ارایه ترکیبی محصولات را میتوان در سال گذشته نیز بخاطر آورد.
از ویژگیهای جدید سیستم عامل جدید این دستگاه چیزی به بیرون درز نکرده است، اما با توجه به آپدیت بزرگ نرم افزاری آن میتوان حدس زد که با یک چیز متفاوت روبرو خواهیم بود. با توجه به منابع پراکنده خبری ما, میدانیم که اپل در حال آزمایش سنسورهای حرکتی همانند Kinect در ایکس باکس میباشد که قرار است در محصولات تلویزیونی خود استفاده نماید و به نظر میرسد بخشی از این امر به دوش این دستگاه کوچک جادویی اپل خواهد بود. و دور از انتظار نمیباشد که محور اصلی Apple TV جدید، خروجی کیفیت بسیار بالای تصویر میباشد که تعامل بسیار زیادی با نمایشگرهای ۴K که در سیستم عامل جدید ماوریکس قابل پشتیبانی است، و همچنین هماهنگ با پردازنده های A7 جدید آیفون ۵S میباشد.
به هر حال با توجه به اخبار، هفته آینده شاهد آپدیت بزرگ نرم افزاری آن بوده و در ماه آینده، انتظار رونمایی یک جعبه جادویی متفاوت از اپل را خواهیم داشت.

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights