آیفون ارزان قیمت جایگزین آیفون ۵ خواهد شد

طبق نظر محقق امنیتی KGI که گزارشات بسیار زیادی را در مورد اپل ارائه داده اپل قصد دارد iPhone 5C را جایگزین iPhone 5 کند. قسمت های مهم گزارش او چنین می باشد:

  • تولید انبوه آیفون ارزان قیمت در پایان ماه آگوست شروع خواهد شد
  • یکی از زیرگروه های شرکت فاکس کان عهده دار تولید نسخه TDD-LTE آیفون ارزان قیمت می باشد که این تکنولوژی در اپراتور های چینی به کار رفته است.
  • مدلی که از TDD-LTE پشتیبانی می کند تقریبا ۲۵ درصد از فروش کل iPhone 5S را تشکیل می دهد و همچنین ۳۵ درصد از فروش iPhone 5C هم توسط این مدل مخصوص چین خواهد بود
  • فروش آیفون ۵ پایان ماه سپتامبر متوقف می شود و آیفون ارزان قیمت جایگزین آن خواهد شد. هچنین آیفون ۴s تا پایان سال ۲۰۱۳ به فروش خواهد رسید.
  • ‌‌آیفون ۵s مدل محبوب تری از آیفون ۵c خواهد بود

این فرد معتقد است میزان ۳۳.۳ میلیون دستگاه iPhone 5S در ۲۰۱۳ به فروش می رسد و این عدد برای iPhone 5C ۲۷.۲ میلیون خواهد بود. انتظار می رود iPhone 5S مدل پایه (احتمالا ۳۲ گیگابایتی) با قیمتی در حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار به صورت آنلاک عرضه شود و همچنین نسخه های طلایی ( با همان قیمت رنگ های معمولی ) و ۱۲۸ گیگابایتی هم در راه هستند. iPhone 5C هم قیمتی میان ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد داشت. قیمت آیفون ۴s هم به عددی میان ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. اگر فروش آیفون ۴ هم ادامه پیدا کند بسیار ارزان تر می شود و بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد.

در نهایت گفته شده که اپل به دلیل سختی در تولید سنسور اثر انگشت با سرعت کمی آیفون ۵s را تولید کرده است.

انتظار می رود در روز ۱۹ شهریور شاهد معرفی دو آیفون جدید باشیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights