[عرضه نشد] امشب منتظر آخرین بتا از iOS 7 باشید

طبق گفته BGR که منابع معتبری در اپل دارد، اپل امشب آخرین نسخه بتا از iOS 7 را برای توسعه دهندگان منتشر خواهد کرد. این نسخه طی ساعت ۹ شب به وقت تهران عرضه خواهد شد. شماره ساخت این نسخه “بسیار بالاتر” از بتای قبلی می باشد که نشان از تغییرات عمده و بیشتری دارد همچنین نشان از این دارد که شاهد آخرین تغییرات در iOS 7 خواهیم بود و تقریبا تمامی باگ های بزرگ هم رفع خواهند شد.

BGR هفته گذشته گزارش داده بود که اپل امروز نسخه بتا ۶ که آخرین نسخه می باشد را عرضه می کند اما اپل تنها ساعاتی بعد نسخه بتا ۶ را عرضه کرد. پس انتظار می رود نسخه پیش پینی شده توسط BGR با نام بتا ۷ و امشب عرضه شود.

​به روز رسانی

ساعت معمول برای عرضه نسخه های بتا (۹:۳۰ شب) گذشته است و تا به این لحظه خبری از عرضه نسخه جدید نیست. در صورت عرضه شدن نسخه بتا ۷ ، در انجمن و سایت خبررسانی خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۴

  1. tylerhawkins

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

    سلام. من تو سایت ۹to5mac خوندم که ifun گزارش کرده که قبل از GM دیگه بتایی نمیاد. قرار بوده بیاد ولی نمیاد. حالا قضیه چیه؟

    • i-Phone.ir Team

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱:۲۱ ب٫ظ

      همین سایتی که ذکر کردید همین خبر رو هم منتشر کرده بود، اون بتا ۶ در واقع یک نسخه جدید نبود و تنها برای رفع یک باگ فوری در موزیک بود. یک بتا دیگر در راه است و بعد GM عرضه میشه

  2. amirhossein

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱:۵۰ ب٫ظ

    این نسخه بتا رو میشه دانلود کرد؟

    • i-Phone.ir Team

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱:۵۲ ب٫ظ

      بتا ۷ عرضه نشده، ولی بتا ۶ قابل دانلود هست و لینک هاش در انجمن موجوده

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights