اپل خانواده جدید AirPort را معرفی کرد

ME177

همانطور که استحضار دارید، در کنفرانس دیشب، اپل در کنار مک پرو جدید، مک بوک ایر جدید و سیستم عامل OS X Maverix , نسل جدید خانواده Airport را معرفی کرد. خانواده جدید شبکه ای با کارایی و عملکرد بهتر دامنه وسیعی را برای پوشش شبکه ای شامل شده و نسخه های دارای هارد دیسک توانایی بالا در تهیه پشتیبان همزمان از OS X را ارایه میدهند.

بعضی از ویژگیهای این نسل که شامل Airport Extreme و Airport Time Capsule میباشند:

  • دارای شش عنصر که آنتهای داخلی را تشکیل داده و باعث پوشش وسیعی از دامنه اطراف و توان و عملکرد بهتر خود می گردد.
  • همه مدلهای Airport مجهز به دو باند موازی بوده که اجازه خواهد داد، دسترسی سریعتری به هارددیسک برای به اشتراک گذاری فایلهای خود، به صورت بیسیم داشته باشید.
  • قابلیت جدید پرسرعت در شبکه های بیسیم به لطف چیپستهای سریع Wi-fi، یعنی ۸۰۲.۱۱ac که عملکرد و سرعت شبکه بی سیم را تا سه برابر افزایش میدهد.
  • خانواده Time Capsule دوباره طراحی شده و با همان ظرفیت ۲ و ۳ ترابایت و با عملکرد بهتر و سریعتر، توانایی تهیه پشتیبان از OS X چندگانه و به صورت همزمان را فراهم میاورد.
  • شما میتوانید از فروشگاه آنلاین اپل یا به صورت مستقیم از فروشگاه های خرده فروش و نمایندگی های مجاز، Airport Extreme را با قیمت ۱۹۹ دلار و Airport Time Capsule با ظرفیت ۲ ترابایت را با قیمت ۲۹۹ دلار و ظرفیت ۳ ترابایت را با قیمت ۳۹۹ دلار خریداری نمایید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. arian

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

    این ها دقیقاً چی هستند و به چه دردی میخورند،

    • امید

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۵:۳۶ ب٫ظ

      دستگاههای شبکه ای که در ۲ نوع تولید میشوند:
      گروه اول معروف AirPort Extereme که روتر هستند و Access Point و میتوانند به صورت بی سیم شبکه را بین دستگاهها بر قرار کنند و اینترنت را در دسترس قرار دهند، یک چیزی مثل مودم وایرلس اما پیشرفته تر و عالی تر.
      کروه دوم معروف به AirPort Time Capsule که به هارد مجهز هستند، و غلاوه بر عملکردهای بالا، میتوانید بدون سیم به هارد آنها متصل و فایل جابجاکنید، یا Share کنید و از os x بر روی آنها به بهترین شکل بکاپ گرفت و نگهداری کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights