احتمال عرضه آیفون ۵S در رنگبندی متفاوت قوت گرفت.

 
 
113941

با توجه به نزدیک شدن به عرضه آیفون نسل بعد،موسوم به ۵S, یک منبع خبر از شرق دور ادعا میکند که این گوشی قرار است در ۸ رنگ ارایه شود.
با استناد به یک منبع قابل اعتماد، وبلاگ ژاپنی Mac Otakara گزارش داد، آیفون نسل بعد را میتوانید در سه طبقه از رنگهای متنوع در قفسه های فروشگاهی بازدید کنید، و رنگ سیاه و سفید معمول اپل همچنان پابرجا خواهد بود.این منبع در کشف کردن رنگهای قابل ارایه ناموفق بود.
لازم به ذکر است، ترجمه گوگل در صفحات وبلاگ به اشتباه اینگونه نقل میکند:” ۳ رنگ جدیی به ۲ رنگ قبلی آیفون ۵S اضافه خواهد گردید.”, و نشان میدهد که ۵ گزینه برای رنگبندی آیفون ۵S وجود خواهد داشت.
اما ترجمه واقعی این است:” یک رنگ جدید خواهد داشت، تا آیفون ۵S با دو رنگ موجود از قبل، در مجموع به سه رنگ افزایش یابد.”
این گزارش، در ادامه انتظارات یک تحلیلگر از ماه ژانویه میباشد، زمانیکه Brian White در بازار سرمایه Topeka بر این باور بود که آیفون نسل بعدی در ۸ رنگ عرضه خواهد شد: صورتی، زرد، آبی، سبز، بنفش، نقره ای و خاکستری که در حال حاضر میتوان در آیشاد نانو مشاده کرد، و یک مدل به رنگ قرمز که حاصل از تحقیقات AIDS خواهد بود.
شایعه روز سه شنبه، ادعا میکند که آیفون بعدی ارزان تر خواهد شد تا راه رنگبندی آن را هموار تر کرده و راحت تر در دسترس قرار گیرد، هر چند موفق به ارایه ارایه جزییات دقیق تر این خبر نگردید.
اپل به طور گسترده ای در حال راه اندازی و ارایه آیفون بعدی میباشد تا بتواند رقابت سختی را با مدلهای ارزان قیمت اندروید آغاز کند. در ماه مارس تحلیلگر Ming-Chi Kuo گفت: با اصلاح هزینه های ساخت مواد فایبرگلاس و پلاستیک استفاده شده در آیفون، انتظار میرود تا قیمت کمتری را شاهد باشیم. او معتقد است آیفون ارزانتر بعدی، طراحی مشابه آیفون ۵ را به رخ خواهد کشید که صفحه نمایش ۴ اینچی را نیز شامل میشود.
در نهایت، آخرین شایعه مربوط به آیفون ۵S، عرضه آن خواهد بود که بر اساس انتظارات تحلیلگران و ناظران بازار ماه جولای، اپل نسل بعدی آیفون خود را عرضه کند.

 

 

منبع خبر:

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights