معرفی آیپد نسل پنجم، احتمالا در تابستان!

معرفی آیپد نسل پنجم، احتمالا در تابستان!

امروز شایعات جدیدی در ارتباط با iPad نسل پنجم به گوش می خورد. بر مبنای این اخبار که از تامین کنندگان قطعات در تایوان به دست رسیده است، عضو جدید خانواده تبلت های Apple در ماههای جولای یا آگوست تولید خواهد شد. با توجه به اخبار و شایعات گذشته انتظار می رود که ۵th generation iPad سبک تر و نازک تر باشد و همانند iPad mini لبه های آن در اطراف صفحه نمایش نازک تر طراحی شود.

iPad-boxes

شرکت های LG Display و Sharp پنل های LCD این دستگاه را تولید خواهند کرد و شرکت های TPK و ITO وظیفه منتاژ آن ها را بر عهده خواهند داشت. شرکت های اخیر نام آشنا نیستند و با توجه به رتبه بندی های موجود در DigiTimes، بیم آن می رود که برای تولید بهینه زمان زیادی صرف شده و در نهایت محصول نهایی با تاخیر به دست مشتری برسد.
پیش از این شایع بود که آیپد نسل پنجم در ماه جاری معرفی خواهد شد. حتی کاهش قیمت آیپد توسط خرده فروشانی چون Best Buy، Walmart و MacMall این شایعات را تقویت نمود. اما با شرایط موجود، معرفی iPad نسل پنجم در ماه جاری بعید به نظر می رسد.
تنها پنج ماه از معرفی ۴th generation iPad در نوامبر گذشته به همراه iPad mini می گذرد. به همین دلیل معرفی محصول جدید در این ماه بعید به نظر می رسد. اما در نظر داشته باشید که در گذشته، معرفی iPad جدید در ماه های مارس و آوریل انجام می گرفت و در یک سال گذشته کنفرانس های اپل سوپرایزهای بسیاری برای کاربران به همراه داشته است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. حیدر

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ ۹:۱۵ ق٫ظ

    سایت زدی نمیدونی این دستگاه های اپل اسمش تبلت نیست ، آی پده …

    • Arianismmm

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ ۹:۵۴ ق٫ظ

      آی پد – اسمارت فون یا موزیک پلیر که نیست ! تبلت ه | جهت اطلاع.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights