خبر قطعی از رونمایی از Galaxy S IV در ۱۴ مارس

Samsung

 اوایل امروز ، Eldar Murtazin ، تحلیلگر صنعت موبایل در صفحه شخصی توییتر اعلام کرده بود که ۱۴ مارس منتظر یک خبر بزرگ باشید.
و این یعنی اینکه میشود از همین الان تخمین زد که از فردا HTC فروش خود را به طور گسترده از دست خواهد داد.
این تحلیلگر هیج اشاره ای به اینکه نسل بعدی گلکسی ساخته شده است نکرده است ، اما از SamMobile سایت شناخته شده در صنعت موبایل , پس از مدت کوتاهی اطلاعاتی مخفیانه نشت کرد که مربوط به رونمایی گلکسی سامسونگ S IV است ، که گفته میشود این رویداد در شهر نیویورک اتفاق بیفتد.
سایت خبری Verge در حال حاضر با منابع نزدیک به برنامه های سامسونگ ، رویداد ۱۴ مارس را تایید و خاطرنشان کرده که این غول کره ای از یک یا چند دستگاه جدید رونمایی کند که احتمالا یکی از آن دستگاهها Galaxy S IV باشد.
همانطور که SamMobile گزارش میدهد ، ما نیز شاهد این اتفاق در ایالات متحده خواهیم بود ، هر چند معلوم نیست که این شرکت آیا همین تاریخ و مکان را اعلام خواهد کرد یا نه.
همانطور که برای معرفی Galaxy S III یکسری شایعه پراکنی از اطلاعات این دستگاه براه افتاده بود ، لذا خود سامسونگ از قبل اعلام کرد که طراحی مدل جدید این شرکت شدیدا به صورت مخفی باقی خواهد ماند.اما به ما گفته شده که این شرکت بر افزایش ویژگیهای این دستگاه پرداخته است ، مثل تعبیه ردیاب چشمی هوشمند که این بخش بزرگی از روایتی بود که در Galaxy S III پیش بیی شده بود، و انتظار میرود این قابلیت در ماه اینده به ان پرداخته شود.
اکثرمنابع میگویند :جهش از Galaxy S III به نسل بعدی از ویژگیهای داغ این رویداد خواهد بود ، حتی بزرگتر از جهش S II به S III.
با توجه به اخباری که درز کرده انتظار میرود شکل نهایی آن یک Galaxy Note ۸ که کمی عریض تر باشد، البته شاید. اگر محصول نهایی سامسونگ تبدیل به یک Galaxy Note ۸ واقعی شود ، دقیقا همان چیزی است که در Galaxy S III پیروی کرده است.انتظار میرود Galaxy S IV واقعی ، یک تبلت باشد که از پیشتر خبررسانی شده بود.

منبع خبر: TheVerge

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights