آگهی ضد آیفون ۵ از سامسونگ

در ماه های اخیر سامسونگ و اپل٬ دو شریک تجاری قدیمی مشکلات بسیاری با یکدیگر داشته اند که جریمه یک میلیارد دلاری سامسونگ از اپل برجسته ترین آنهاست٬ کسی انتظار این را ندارد که این دو شرکت رابطه خوبی با یکدیگر داشته باشند اما شرکت سامسونگ برای دومین بار در چند سال اخیر٬ یک بروشور تبلیغاتی ضد محصولات اپل منتشر کرده است. 
businessinsider مفاد این مقایسه را احمقانه خواهد! بر طیق اعلام businessinsider سامسونگ قابلیت هایی را اعلام را نام برده که مختص آندروید است و طبیعتا کسی انتظار ندارد اپل چنین امکاناتی را ارائه کند و در مقابل سامسونگ از قابلیت های ios 6 که مختص آیفون است نیز حرفی به میان نیاورده است. بطور مثال سامسونگ از برتری رزولوشن خود در برابر آیفون ۵ گفته است اما به این نکته اشاره نکرده که صفحه بسیار بزرگتری از آیفون ۵ را در گالاکسی اس ۳ قرار داده است که عملا از نظر دقت٬ دقت کمتری نسبت به ایفون ۵ ارائه می کند
در ادامه نویسنده businessinsider اضافه می کند که من به هیچ وجه نمی گویم که گالاکسی اس ۳ بد است و اتفاقا بسیار آنرا دوست دارم اما من هیچ وقت با آیفون ۵ کار نکرده ام و نمی توانم آنها را به درستی با هم مقایسه کنم اما نوشتن ریز به ریز امکانات گالاکسی اس ۳ که بخش بزرگی از آنها مربوط به آندروید است و ننوشتن امکانات ios 6 در آیفون ۵ یک عمل ریاکارانه از شرکت سامسونگ است. 

سایت redmondpie نیز در مطلبی جداگانه گفته است که مشخص است با حذف بسیاری از امکانات ios در لیست٬ می توان گالاکسی اس ۳ را بهتر جلوه داد. نویسنده redmondpie در ادامه می افزاید که بدون شک گالاکسی اس ۳ بهترین انتخاب برای آندرویدی هاست اما چنین مقایسه با حذف بسیاری از امکانات٬ یک حرکت بیمار گونه از سامسونگ است. 

بر طبق خبر هایی که در گذشته داشتیم٬ سامسونگ اعلام کرده بود که بعد از معرفی ایفون ۵ در صورت ساپورت LTE بلافاصله از این شرکت شکایت خواهد کرد اما با گذشت حدود چهار روز هیچ خبری از شکایت سامسونگ منتشر نشده است٬ به نظر سامسونگ نتوانسته است پتنت های خود را به ایفون ۵ مربوط کند و دست به چنین حرکت عجیبی زده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱۰

  1. سجاد

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۱:۵۱ ق٫ظ

    آخه یکی نیست به سامسونگ بگه تو به ما نمیخوری … تمرین نکن چون اپل بازیت نمیده اصلا !

  2. vahid

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۷:۲۱ ب٫ظ

    خدا شفا بده …

  3. A.R.A

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۷:۴۳ ب٫ظ

    سامسونگ جان میخوای یجوری مقایسه کنم که همه فک کنن ۱۱۰۰ از S3 بهتره؟؟؟
    اگه مرد بودی حداقل ضخامت یا ppi رو مینوشتی

  4. وحید

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۹:۵۰ ب٫ظ

    دوستان دقت کردید چقدر جمله های تبلیغاتیش مثل اپل شده؟

  5. Saeed

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

    همچین خز بازی فقظ از سامسونگ کپ زن برمیاد .

  6. parsa

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

    واللا منم موندم به قول آقا وحید که کلا شبیه اپل تبلیغ میکنه
    دوما که اپل هم میتونه بیاد و تمام محصولاتشو (که صد در صد از سامسونگ برتره ) بیاد مقایسه کنه اما نمیکنه چرا ؟؟ به خاطر اینکه خز بازیه و قط ارزش شرکت خودشو میاره پایین
    آخه باباااااااااا مگه فوتباااالههههههه آخه که میخوای کل بندازی ؟؟ جمع کن این سوسول بازیاتو بابا اِِِِِِِِ

  7. green boy

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۳:۴۰ ب٫ظ

    dar sefahat o nadani sumsung hamin bas ke mahsoolesho ba ye mahsoole dg too brushuresh moqayase karde.mesle in bache ha ke be babashun migan :baba bebin naqashie man khoshkeltare!!!

  8. amjadd

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۹:۲۳ ب٫ظ

    أخه سامسونگ سوسیس با چه رویی این حرفو میزنی؟تو سیستم عاملت که بهش مینازی و هی آندروید آندروید میکنی مگه اینو خودت طراحی کردی؟

  9. kingdom

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۹:۳۲ ب٫ظ

    Iphone 5 مزخرفه! هممونم میدونیم!

  10. IMAN

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ ۵:۱۰ ب٫ظ

    سامسونگ به شما نمیخوره نگو این حرفو پسرم
    من خودم نزدیک به چندین نفر رو میشناسم که طرف نون برای خوردن نداره
    به خاطره کلاسش برند اپل گرفته طوری که دست یه کارگر شاختمون باشه به خاطر سیب پشتش همه میگن اپل اپل اپل :))))) !! طرف هنوز نمیدونه که اپل نام یه کار خونه هست

    واقعا موتاسفانه شما بیشتر از این نمیفهمید که بخوام توضیح بدم
    گوشی فقط و فقط کارایی مهم هست نه برند که به خاطر برندش بخوای دو برابر پول بدی گوشی که فقط برای بازی نیست پسرم
    به امید روز که مغز شما رشد کند

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights