درز تصاویر جدید از قطعات آیفون نسل بعد

 

امروز باز هم تصاویر جدیدی از قطعات نسل بعدی آیفون منتشر شد و بسیاری از شایعاتی که قبلا در مورد آیفون نسل بعد اظهار شده بود را تایید کرد.این قطعات شامل چندین سنسور ، دکمه هوم ، و یک کاور محافظ میباشد که گمان میرود کاور فلزی محافظت کننده صفحه نمایش باشد که در پشت آن قرار خواهد گرفت و ابعاد ۴ اینچی صفحه نمایش را تایید میکند.

تصاویری که توسط سایت iColorOS منتشر شده است ، شامل چند قطعه میباشد که تعدادی از آنها را در گزارش های قبلی مشاهده کرده بودیم.مانند پنل شیشه ای جلو ، سنسور های داخلی و دکمه های خارجی مانند دکمه های کنترل کننده صدا. اما جالب ترین قطعه ای که تصویر آن منتشر شده است مربوط به صفحه بسیار نازک فلزی است که تصور میشود محافظ پشتی صفحه نمایش ۴ اینچی میباشد.

قسمت مربوط به مونتاژ قطعات در تصاویر منتشر نشده است. سپر محافظ صفحه نمایش ۴ اینچی میتواند اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش آیفون نسل بعد را نمایان سازد. این صفحه فلزی میتواند به عنوان یک محافظ الکترونیکی و یا به عنوان یک سپر دافع حرارت تولید شده از قطعات الکترونیکی عمل کند.اگر چه این قطعه بار ها در ابزار مختلف الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته است ولی باز هم کاربرد آن تا حدود زیادی ناشناخته و مبهم است.طبق شایعات ، اپل در تلفن همراه جدید خود از یک صفحه نمایش ۴ اینچی با تکنولوژی معروف به in-cell که زخامت کمتری نسبت به صفحه نمایش های قبلی دارد استفاده خواهد کرد . و این از زمان تولید اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ تا به الآن نخستین باری خواهد بود که اپل اندازه صفحه نمایش آیفون را تغییر می دهد.

بسیاری از قطعاتی که تا به حال با ادعای قطعات مربوط به آیفون ۵ منتشر شده اند ، توسط شرکت های اصلی و بالادستی تامین کننده قطعات برای تولید کنندگان بزرگ بوده است.

تصاویر منتشر شده همچنین به وجود درگاه نانو سیم برای سیم کارت دامن زده و به طور قطع ثابت میکند که نسل ششم از آیفون های اپل از نانو سیم به جای میکرو سیم استفاده خواهند کرد.طراحی نانو سیم اپل توسط موسسه استاندارد مخابرات اروپا در ماه جون به عنوان استاندارد چهارمین نسل از سیم کارت ها پذیرفته شد،و خبر های اخیر حاکی از آن است که اپراتور های مشهور اروپایی سفارشات متعددی برای این نوع سیم کارت ها ارسال کرده اند تا برای عرضه آیفون نسل بعد آماده باشند.

انتظار میرود ، اپل در یک ارائه بسیار ویژه ، از نسل ششم آیفون پرده برداری کند . با اینکه زمان این ارائه به طور رسمی اعلام نشده است به احتمال زیاد، ۱۲ سپتامبر خواهد بود (چیزی در حدود یک ماه دیگر).

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights