آیفون جدید و آیپد مینی احتمالا در ۱۲ سپتامبر معرفی می شوند ( آپدیت جدید)

آیفون جدید و آیپد مینی احتمالا در ۱۲ سپتامبر معرفی می شوند ( آپدیت جدید)

بعد از تمام شایعاتی که پیرامون محصولی احتمالی به نام آیپد مینی و همچنین آیفون جدید وجود داشت و تمام طرح های احتمالی که برای این دو محصول توسط سایت های مختلف نمایش داده شد بیشتر افراد منتظر اعلام تاریخ کنفرانس بعدی اپل هستند تا ببینند که چه اتفاقاتی خواهد افتاد
سایت iMore از منابعی نزدیک به شرکت اپل شنیده است که این شرکت برنامه دارد که آیفون جدید و احتمالا محصول مورد انتظار همگان یعنی ایپد مینی را در ۱۲ سپتامبر معرفی کند.این منبع در ادامه نیز اضافه کرده است که فروش آیفون جدید از ۹ روز بعد یعنی ۲۱ سپتامبر آغاز خواهد شد.

انتخاب این ماه برای عرضه ایفون جدید نیز دور از انتظار نبود. این شرکت سال گذشته ایفون ۴S را در ۴ اکتبر معرفی کرد.و تاریخ فروش ان نیز ۱۴ اکتبر بود. شایعات نیز نشان می داد که اپل قصد دارد که ایفون جدید را نیز در ماه اکتبر عرضه کند اما این شایعه نشان می دهد که اپل نهایت تلاش خود را می کند تا در صورت امکان آن را یک ماه زود تر وارد بازار کند.
به هر حال شرکت اپل این محصول را نیز در پاییز معرفی می کند تا بتواند فروش خوبی از این محصول در آغاز سال جدید میلادی داشته باشد.
ایفون ۴ دارای طول عمر ۱۶ ماه بود (منظور زمان بین عرضه ایفون ۴ و ۴s ) که بنا بر این شایعه این مدت برای ایفون ۴s به ۱۱ ماه کاهش خواهد یافت اما با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی به اغاز سال نو میلادی به نظر می رسد که این کار اپل نیز قابل توجیه باشد.

 

اما چیز دیگری که نظر همگان را به این کنفرانس جلب می نماید احتمال رونمایی از محصولی جدید به نام ایپد مینی می باشد.این حرکت شرکت اپل نیز قابل توجیه می باشد زیرا که همان طور که در این تاپیک نیز ذکر کردیم اپل در بازه ۰ تا ۳۹۹ دلار هیچ تبلتی ندارد و از این رو نمی تواند با تبلت هایی همانند google nexus و kindle fire رقابت کند. با عرضه این تبلت نیز شاهد رقابت داغی در بازار خرید سال نو بر سر این تبلت ها نیز خواهیم بود.هر چند شایعات دنیای فناوری نیز به این نکته اشاره کرده اند که احتمالا این ایپد از تمام همتایان خود نیز ارزان قیمت تر خواهد بود.

در پایان نیز ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگرچه ایپد مینی رقیب surface تبلت مایکروسافت نخواهد بود اما این تبلت نیز در ۲۶ اکتبر وارد بازار خواهد شد و این تبلت نیز در اغاز سال نو می تواند رقیب جدی ای برای همتایان خود باشد. به نظر می رسد که ۳ ماهه سوم و چهارم میلادی شاهد خبر های هیجان انگیزی خواهیم بود

 آپدیت :

چهار منبع خبری معتبر از جمله منبع خبری مطمئن AllthingsD این خبر را تایید کرده اند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۶

  1. موسیو

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

    ببخشید شما در سایت به نویسنده جدید احتیاج ندارید ؟

    • i-Phone.ir Team

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

      خیر. فعلا تیم تکمیل هست. در صورت نیاز فراخوان مربوطه اعلام می شود

  2. imahyar77

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ۲:۵۸ ب٫ظ

    سلام ، من یکی از نویسنده های اپل اپس هستم . خوشحال میشم اگه بتونم به شما هم کمکی بکنم .

  3. vampire74

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ۳:۲۳ ب٫ظ

    شما کدوم نویسنده سایت هستید که من خبرندارم؟

    • imahyar77

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ ۹:۲۲ ب٫ظ

      شما خبر نداری دادش . 😉

  4. آیفون جدید و آیپد مینی احتمالا در ۱۲ سپتامبر معرفی می شوند ( آپدیت جدید)

    ۱ شهریور ۱۳۹۱ ۸:۰۳ ق٫ظ

    […] و از این رو نمی تواند با تبلت هایی همانند google nexus و kindle fire رقابت کند. با عرضه این تبلت نیز شاهد رقابت داغی در […]

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights