هشدار گوگل به سامسونگ مبنی بر عدم کپی از محصولات اپل

هشدار گوگل به سامسونگ مبنی بر عدم کپی از محصولات اپل

هفته اینده دادگاه میان دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ شروع خواهد شد و تقریبا بیشتر اخبار مربوط به این دو شرکت به این دادگاه معطوف شده است.
این پرونده برای هر دو شرکت بسیار با اهمیت است زیرا سامسونگ نه تنها فعلا از فروش برخی از محصولات خود در امریکا منع شده است بلکه در صورت محکومیت در این دادگاه باید ۲.۵ میلیارد دلار به اپل بپردازد اپل نیز با این کار هم می تواند فروش خود در امریکا را حفظ کند و هم مبلغ هنگفتی را از رقیب اصلی خود دریافت کند.

در واقع به درستی نمی توان فهمید که هر کدام از شرکت ها چه چیزهایی در چنته دارند تا در روز دادگاه رو کنند و فعلا تنها به مدارکی که هر دو شرکت به دادگاه فرستاده اند می توان استناد کرد.

سامسونگ تصمیم دارد که این ادعا را ثابت کند که محصولات این شرکت در طراحی حتی قبل از ساخت ایفون در سال ۲۰۰۷ به این شکل عرضه می شدند ، در صورتی که اپل قصد دارد تا با دادن سرنخ هایی این ادعا را ثابت کند که شرکت گوگل به سامسونگ هشدار داده بود که کپی برداری کردن از محصولاتاپل ایده خوبی نیست.

 

 

اگر اپل بتواند این ادعای خود را ثابت کند می توان با کمک گرفتن از آن ادعای سامسونگ مبنی بر شبیه بودن طراحی هایش به محصولات قبلی خود که قبل از ایفون عرضه شده اند را رد کند.

یکی دیگر از مدارکی که اپل می خواهد به دادگاه ارائه کند مربوط به صحبت های مدیران اجرایی گوگل با شرکت سامسونگ مینی بر شبیه بودن بسیار زیاد گالکسی تب ۱۰.۱ به ایپد است این اتفاق نیز در ماه feb 2010 اتفاق افتاده است.

یکی دیگر از مدارکی که اپل میخواهد روی ان مانور دهد گفته های دپارتمان های داخلی خود سامسونگ می باشد که اعلام کرده اند galaxy s شبیه به نسل های قبلی ایفون می باشد.

به هر حال منتظر ارائئه دفاعیات سامسونگ در این زمینه در روز دادگاه هستیم شاید این شرکت بتواند ورق را به سوی خود برگرداند اما مطمئنا پاک کردن بعضی از ایمیل های این شرکت که از مدارک مهمی در دادگاه محسوب میشدند، می تواند کار این شرکت را سخت تر کند و مدرکی قابل استناد تر برای اپل

منبع:redmondpie

لطفا منبع خبر حفظ شود

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights