آندروید بیشترین سهم و اپل بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون در ایالات متحده آمریکا

آندروید بیشترین سهم و اپل بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون در ایالات متحده آمریکا

آندروید و ios در سالهای اخیر بزرگ ترین و مهم ترین بازیگران دنیای اسمارت فون ها بوده اند و همواره این دو پلتفرم بیشترین درصد فروش و بازار را در این سالها در مقایسه با دیگر سیستم عامل ها در دست داشتند. 

سایت آنالیزور Nielsen در آخرین گزارش که پیرامون وضعیت دقیق سهم اسمارت فون ها در سه ماهه اول ۲۰۱۲ ارائه داده است ٬ نشان می دهد که همچنان آندروید و ios دارای بیشترین سهم بازار اسمارت فون ها هستند. بطور کلی می توان گفت که آندروید با ۵۱ درصد بالاترین سهم را در بازار اسمارت فون های آمریکا در دست دارد و پس از آن ios با ۳۴ درصد در مقام دوم قرار دارد اما شرکت اپل با داشتن سهم ۳۴ درصدی بزرگ ترین تولید کنند بازار اسمارت فون ها در آمریکا است . 

در این میان شرکت بلاک بری که روز به روز در حال از دست دادن سهم خود از بازار است ۹ درصد بازار و ویندوز موبایل که بیش از دو سال است که دیگر ساپورت نمی شود همچنان ۳ درصد سهم را دارد و ویندوز فون ۷ با تمام فعالیت های مایکروسافت و همکاری با نوکیا سهمی بیشتر از ۱.۳ درصد را در اختیار ندارد . سیمبین و پالم نیز هرکدام با داشتن سهم ۰.۹ و ۰.۶ درصد کمتر از دو درصد اسمارت فون ها را تشکیل می دهد

در میان اپل با تولید ۳۴ درصد بزرگترین تولید کننده محسوب می شود و سامسونگ با تولید ۱۷.۵ درصد ( ۱۷ درصد اسمارت فون آندرویدی و ۰.۵ درصد اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون ) دومین تولید کننده بزرگ و HTC نیز با تولید ۱۴.۵ درصد ( ۱۴ درصد اسمارت فون آندرویدی و ۰.۵ درصد اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون ) سومین تولید کننده بزرگ در بازار بزرگ ایالات متحده است . 

با یک نگاه کلی می توان گفت که آندروید هنوز پرطرفدار ترین پلتفرم موجود ٬ اپل موفق ترین شرکت در زمینه تولید اسمارت فون و مایکروسافت با تمامی ادعا هایش هنوز یک شرکت شکست خورده در دنیای اسمارت فون ها است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights