جذب یکی دیگر از مدیران ویندوزفون توسط آمازون

 
Robert Williams که یکی از مدیران ارشد بخش ویندوزفون در شرکت مایکروسافت است، طبق گفته منبع ها به آمازون پیوسته است. سمت در نظر گرفته شده برای Williams, مدیر بخش Application Store است. پیش از این واقعه، Brandon Watson, مدیر بخش توسعه ویندوزفون، مایکروسافت را رها کرده و به عنوان یکی از رئیسان پلتفرم Kindle انتخاب شد. در طی ماه های اخیر، این دومین باریست که آمازون توانسته است دو مدیر ارشد را از دستان مایکروسافت جدا و از آن خود سازد.

در هفته گذشته خبری مبنی بر ساخت تلفن های هوشمند توسط آمازون مطرح شد، حال با یپوستن Robert Williams این شایعات تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شده اند. اگر واقعاً آمازون بخواهد یک گوشی هوشمند در کنار رقیبانی همانند آیفون عرضه کند، تنها و تنها باید به مدیران با تجربه تکیه کند. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که williams در حال کار بر روی تلفن های هوشمند آمازون است، اما اگر واقیعت چیز دیگری باشد، در سال بعد باید شاهد تلفن های هوشمند ۴ یا ۵ اینچی از سوی آمازون باشیم.
به وضوح می تواند حرکت رو به جلو آمازون را دید، شرکتی که تا گذشته تنها فروشگاه کتاب بود، اما با عرضه تبلت Kindle Fire پا به عرضه تکنولوژی نهاد، و هم اکنون می توان گسترده شدن آن را لمس کرد.

مطالب مرتبط:

تلفن هوشمند Amazon در راه است

منبع خبر: The Verge

لطفاً منبع خبر ذکر شود

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights