اپل برند iPad را از ProView خرید

اپل برند iPad را از ProView خرید

شرکت چینی proview سرانجام با دریافت ۶۰ میلیون دلار از اپل از برند آیپد گذشت. این شرکت سال ها پیش دستگاهی با نام آیپد که مخفف internet personal access device است ساخته بود. پس از عرضه آیپد ۲ توسط اپل این شرکت از اپل شکایت کرد که حقوق کپی رایت نقض شده و برند آیپد مختص شرکت ما می باشد. حالا پس از برگزاری دادگاه در آمریکا شرکت اپل با پرداخت ۶۰ میلیون دلار برند آیپد را از proview خرید و این شرکت شکایت خود را پس گرفت.

حالا پس از خرید این برند, اپل دیگر نگرانی ای از عرضه آیپد در چین ندارد و بزودی شاهد عرضه آیپد در چین خواهیم بود. اپل تاکنون با مشکلات این چنینی روبرو بوده است. برای مثال شرکت انگلیسی ITV به اپل هشدار داده که اگر قصد ساخت تلوزیون دارد از این نام استفاده نکند. مطمئن هستیم که اگر اپل چنین قصدی داشته باشد این برند را هم خواهد خرید. 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. رسول كبيرى فرد

    ۱۷ تیر ۱۳۹۱ ۰:۵۹ ق٫ظ

    بنام خدا
    نظر به اهمیت حسن شهرت شرکت اپل،که درجهت حفظ اعتبار،مشترى مدارى،ارتقاء کیفیت وکمیت تولیدات اپل،ازهرحیث توانمندى خود رادربازارجهانى،محفوظ داشته،وضمن داشتن قابلیت هاى حائز اهمیت درمقایسه با دیگربرندهاى الکترونیک،که شاید به این میزان امنیت وحفظ رازدارى،مشتریان تولیداتشان رابا صرف هزینه هایى ازاین قبیل مورد توجه ندانسته،جا دارد با تشکروقدردانى ازهیئت مدیره وتیم تصمیم گیرنده،وسیاست گذاران اپل وشادى روح بزرگمرد دنیاى الکترونیک دانشمندفرهیخته،آقاى استیوجابز،ازاطلاع رسانى انجمن تخصصى آیفون نهایت تشکررادارم.رسول کبیرى فرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights