توییتر : ios 5 تا قبل از ۱۰ اکتبر ریلیز می شود

توییتر : ios 5 تا قبل از ۱۰ اکتبر ریلیز می شود

توییتر ٬ یکی غول های شبکه های اجتماعی و یکی از شرکت های همکار اپل در ios 5 است . بخش زیادی از این سیستم عامل با توییتر پیوند خورده است . در چند روز گذشته توییتر ٬ از برنامه نویسان خود دعوت کرد که در ۲ کنفرانس این شرکت پیرامون هماهنگی بیشتر با ios 5 شرکت کنند . توییتر ساعاتی پیش اعلام کرد که ios 5 تا قبل از کنفرانس توییتر که ۱۰ اکتبر می باشد بصورت رسمی منتشر خواهد شد .
و احتمال اینکه زمان ریلیز ios 5 و رونمایی نسل بعدی آیفون یکی باشد بسیار زیاد است پس می توان با گفت که خبر هایی که مربوط به رونمایی نسل بعدی آیفون تا قبل از ۱۰ اکتبر است ٬ بسیار نزدیک به واقعیت است .

منبع : redmondpie

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۳

  1. محمد

    ۴ مهر ۱۳۹۰ ۴:۵۵ ب٫ظ

    بنده عرض کردم که !

  2. kurdestan

    ۴ مهر ۱۳۹۰ ۸:۰۰ ب٫ظ

    man vaghen moshtaghe iphone5 hastam ke bebinam?
    dostan feker mikonid chi basheee??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  3. hadi

    ۴ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

    Kurdestan جان
    من فکر نمی کنم، ایفون ۵ چیزی بیشتر از ۴s باشه…
    شما دقت کن،‌آیفون ۴ با وجود اینکه بیش از ۱ سال از تولیدش می گذره(۱ سال و ۳ ماه) ، هنوز یکه تازه میدانه…و تنها چیزی که یکم بعضی هارو سمت خودش کشونده، سی پی یو ۲ هسته ای گالاکسی اس ۲ هست…پس اگر هم اپل یه برگ برنده خاص تو دستش داشته باشه…نیازی نیست توی آیفون ۵ رو کنه…همون استفاده از سی پی یو ۲ هسته ای و احتمالا ۱ گیگابایت کردن رم، و البته به دوربین یه خورده بهتر (احتمالا ۸) و البته فیلم برداری ۱۰۸۰ (به لطف سی پی یو ۲ هسته ای) می تونه یکه تازی اپل رو تا سال آینده تضمین کنه… از اونور احتمال حضور یه سنسور جدید هم دور از انتظار نیست(NFC)…من تقریبا به طور قطع می گم که اپل دست به redesign کلی آیفون نمی زنه…چون هم از نظر ظاهر و هم سایز در بهترین حالت قرار داره…و کلا اپل اعتقادی به این چنین تغییرات بنیادی تو محصولاتش نداره حتی اگر به این نتیجه برسه که حرکتش اشتباه بوده، در اکثر موارد از کارش دست نمی کشه و عقب گرد نمی کنه (مثل پورت mini display )…(یعنی تا حالا که اینجوری بوده…این تیم کوک نمی دونیم چی تو کلشه)…

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights