ورود اپراتور وریزون در مشکلات قضایی اپل و سامسونگ

ورود اپراتور وریزون در مشکلات قضایی اپل و سامسونگ

دو شرکت بزرگ دنیای فناوری چند سالی هست در عنوان مختلف از هم شکایت می کنند در آخرین دسته از آنها ٬ اپل بخاطر کپی چندین موارد از پتنت های خود از سامسونگ شکایت کرد و فروش محصولات این شرکت را در بخشی از اروپا و استرالیا ممنوع کرد و همچنین در کشور های دیگری مثل ایالات متحده و ژاپن نیز این داستان در حال پیگیری است و در مقابل نیز سامسونگ اعلام کرده است که از ورود نسل بعدی آیفون به کره جنوبی جلوگیری می کند و همچنین در هلند در همان دادگاهی که مدتی پیش متهم شده بود از اپل شکایت کرد برای ممنوعیت آیپد ۳G و آیفون

در هر حال در آمریکا ٬ این مشکلات قضایی وارد دور تازه ای شده است . اپراتور وریزون که بزرگترین اپراتور آمریکای شمالی است در این دعوای قضایی وارد شد و طرف سامسونگ را گرفت .
استدلال وریزون از همراهی با سامسونگ ٬ این است که این حرکت اپل بر خلاف منافع عمومی خواهد بود و بطور قابل توجهی گزینه های مصرف کننده را محدود و فلج می کند و این امر ٬ مشکلات زیادی را برای مشتریان وریزون ایجاد خواهد کرد و برای همین وریزون در دعوای قضایی در آمریکای شمالی در کنار سامسونگ خواهد بود .

اما در آنطرف قضیه ٬ بسیار از تحلیل گران ورود وریزون به این دعوای قضایی را بسیار بیشتر از دلسوزی برای مشتریان می داند و ادعا می کنند که وریزون هدف دیگری از این کار دارد .
بر طبق آمار های ارائه شده تنها چند ماه است که ایفون و اپل همکاری خود را با وریزون آغاز کرده اند ولی سامسونگ و محصولات دیگر آندرویدی از روز اول حیاتشان با این شبکه بودند ولی در همین چند ماه ٬ ورود آیفون ۴ ضرر سنگینی را به محصولات آندرویدی در این اپراتور وارد کرده است .

برای مشاهده اندازه واقعی تصویر اینجا را کلیک کنید…

بطوری که در طول ۶ ماه ٬ فروش محصولات آندرویدی در این اپراتور از ۵۱ درصد به ۴۱ درصد رسیده است و در مقابل آیفون ۴ حدود ۲۴ درصد رشد داشته است و در نهایت گفته می شود که وریزون ترجیح می دهد که چندین شرکت آندرویدی را با ده ها گوشی آنان راضی نگه دارد تا اپل و یک گوشی آیفون ۴
پیش بینی می شود این حرکت وریزون مشکلاتی بین آن و اپل ایجاد کند .

منبع :
۹to5mac
appleinsider
litigatingapple
و بلاگ رسمی وریزون

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights