احتمال عرضه نسل جدید آیپد نسل سوم در کنفرانس اپل

روز های زیادی تا کنفرانس اپل باقی نمانده است و هر روز خبر هایی با جزئیات بیشتری پیرامون این کنفرانس مطرح می شود. به طور مشخص می توان کفت که اصلی ترین محصول این کنفرانس آیپد مینی خواهد بود که احتمالا قابلیت های آیپد مینی حول محوریت نرم افزار ibook خواهد بود و امکانات خاصی را برای کتاب خوانی و رسانه های دیجیتال ارائه می کند٬ پیش از این نیز خبر هایی از عرضه مک بوک پرو رتینا ۱۳ اینچی با قیمت پایه ۱۶۹۹ دلار٬ مک مینی و نسل جدید آی مک را داشتیم.
امروز سایت ۹to5mac که منابع کاملا معتبری در اپل دارد و با لو دادن قضیه سیری هفته های قبل از معرفی آیفون ۴ اس٬ اعتبار منابع خود را نشان داده است٬ اعلام کرده است که علاوه بر یک آیپد مینی٬ مک بوک پرو رتینا ۱۳ اینچی٬ آی مک و مک مینی٬ باید در انتظار یک نسل پیشرفت داده شده نسل سوم آیپد با صفحه نمایش رتینا نیز باشیم . البته این همان آیپد نسل سوم است و خبری از نسل چهارم نیست و فقط با پیشرفت هایی مواجه خواهد شد. 
در اول باید بگوییم که قیمت ها و حافظه آیپد نسل سوم پیشرفت داده شده هیچ فرقی با نمونه کنونی ندارد. فرق ها از آنجایی آغاز خواهد شد که اپل داک ۹ پینی جدید خود را که در آیفون ۵ و آیپاد تاچ جدید و احتمالا آیپد مینی استفاده شده است را به آیپد نسل سوم می آورد پس براحتی می توان حدس زد که طراحی بخش پایین آیپد نسل سوم به کلی دگرگون می شود و شکلی به مانند آیفون ۵ را پیدا خواهد کرد. 

این تصویر مربوط به آیپد نسل سوم نیست و احتمال داده می شود برای آیپد مینی باشد ولی در صورت عوض کردن داک٬ آیپد نسل سوم به این شکل احتمالا تغییر پیدا می کند
 
 
 
 
 

سایت ۹to5mac احتمال عوض کردن سخت افزار های داخلی را نیز در این نسل بهبود یافته می دهد٬ بخش هایی مانند ارتقاع قدرت باطری٬ رم یا حتی پردازنده و انتقال به پردازنده قدرتمند A6 
البته این سایت هنوز اطلاعاتی پیرامون عوض کردن یا عدم عوض کردن سخت افزار های داخلی را دریافت نکرده است. 
در هر صورت می توان گفت که کنفرانس ۲۳ اکتبر اپل چیز های زیادی برای گفتن دارد

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights