تصاویری از مک بوک پرو رتینا ۱۳ اینچی منتشر شد

طبق خبر های منتشر شده در هفته های قبل قرار است اپل مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا را در سایز ۱۳ اینچ در کنفرانس خود در روز ۲ آبان عرضه کند. قرار است این دستگاه در کنار آیپد مینی و آی مک جدید و مک مینی جدید معرفی شود. انتظار می رود کیفیت صفحه نمایش این دستگاه هم همانند برادر بزرگتر ۱۵ اینچی اش دارای کیفیتی بالا باشد. در روز معرفی نسخه ۱۵ اینچی بسیاری از مردم منتظر نسخه ۱۳ اینچی بودند که احتمالا در روز ۳ شنبه انتظارشان به پایان برسد. امروز یک سایت چینی چند تصویر از این دستگاه منتشر کرده است


این تصویر نحوه چینش باتری در این دستگاه را نشان می دهد

این تصاویر کیفیت خوبی ندارند. اما نحوه چینش باتری و سمت چپ و راست دستگاه را نشان می دهند. دلیل ۱۳ اینچ بودن این دستگاه هم عدم وجود اسپیکر در سمت راست و چپ آن است که تنها مدل ۱۵ اینچی اسپیکر های قوی دارد.


سمت چپ دستگاه: شارژر MagSafe 2 , دو پورت Thunderbolt, USB 3.0
 

سمت راست دستگاه: USB 3.0, HDMI, SD Card


این سایت اطلاعاتی نیز منتشر کرده که طبق آن ها رزولوشن این صفحه نمایش ۲۵۶۰×۱۶۰۰ می باشد و همچنین مدل پایه آن دارای ۸ گیگابات رم است. باید تا روز سه شنبه منتظر ماند و دید که آیا اپل این دستگاه را در کنار مک مینی و آی مک جدید و از همه مهم تر آیپد مینی معرفی می کند؟

منبع خبر: MacRumors



لطفا منبع خبر حفظ شود

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. offshore corporation

    ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ۰:۳۵ ق٫ظ

    مهم‌ترین مشکلی که در RF511 مشاهده کردیم، طول عمر باتری متوسط آن است که برای یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی مناسب نیست. از طرفی اگر در کنار دیسک سخت ۱ ترابایتی یک درایو سریع کم حجم SSD نیز تعبیه می‌شد سرعت دستگاه افزایش چشم‌گیری می‌یافت.

دیدگاه خود را ارسال کنید.