اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

پاک کردن فایل در حال دانلود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • #16
    نوشته اصلی توسط mahdy118 نمایش پست ها
    با سلام من همین مشکل دارم اما اینقدر بیخیالش شدم که الان میخوام از لیست دانلودام پاکشون کنم اصلا تو لیست نیست و میگه از 90 روز بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید
    الان راهش چیه
    ممنون
    سلام
    دوست عزیز با یک متن کوتاه براشون بنویسید تا براتون به راحتی انجام بدهند.
    این متن رو میتونید بفرستید. بجای عدد یک داخل متن زیر میتونید همه برنامه ها رو بخواهید تا براتون از تو لیست حذف کنند.

    Hi, I have 1 items awaiting download in my iTunes Store and I don't download it. How can I remove it? Thank you!

    نظر


    • #17
      ممنون
      میتونم خواهش کنم که دقیقا کجا برن و این درخواست بدم ؟؟؟
      اخه تو مراحلی که شما فرمودید هیچ کدوم از اپلیکشن هام نیست اخه مال خیلی وقته پیشه

      نظر


      • #18
        نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
        سلام
        دوست عزیز راه حل مشکل شما فقط از طریق زیر قابل حل شدن هستش ، چون برای اینکه مشکلتون حل بشه ، خودم رو در شرایط مشابه شما قرار دادم.
        برنامه Twitter در آیتونز رو انتخاب و شروع به دانلود کردم ... وبلافاصله دانلود رو قطع کردم. بعد در قسمت تنظیمات اپل آیدی خودم به مسیر زیر رفتم :

        iTunes\Store\View Account


        این گزینه رو دیدم که اضافه شده ( شکل زیر )
        حالا روش کار - شما به لینک زیر بروید :

        http://www.apple.com/support/itunes/ww


        و کشور مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.
        بعد از آن در صفحه بعدی گزینه مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.



        صبر کنید تا صفحه بعدی کاملا باز شود ، در قسمت انتهای صفحه گزینه مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.





        البته از طرق دیگر هم میتونید به گزینه ( Report a problem ) دسترسی داشته باشید ، ولی بنده این روش رو توصیه میکنم.
        در صفحه بعدی شما باید اپل آیدی و پسورد خودتون رو وارد کنید. ( تصویر زیر )





        بعد از وارد کردن مشخصات اپل آیدی ، تمام برنامه هایی که شما بصورت کامل یا ناقص دانلود کردید را خواهید دید. ( تصویر زیر )





        در این صفحه روی گزینه : Report a problem مقابل برنامه ایی که از دانلود کردن آن منصرف شدید کلیک و مطابق تصویر زیر عنوان نشان داده شده را انتخاب کنید.





        در انتها متن زیر را در قسمت توضیحات مشکل خود تایپ کنید و دکمه Submit را بزنید.
        بلافاصله یک ایمیل از طرف پشتیبانی آیتونز برای شما ارسال میشود که در آن ضمن اعلام شماره مشتری ، به شما اطلاع داده میشود که برای رسیدگی به مشکل تان تا 24 ساعت آینده از طرف یکی از نمایندگی های فروشگاه آیتونز با شما از طریق ایمیل تماس گرفته خواهد شد.

        شاید باورتون نشه ولی من برنامه Twitter رو انتخاب کرده بودم ( همونطور که در تصویر انتهایی مشخص شده ) و تا زمانیکه این پست رو آماده میکردم مشکل رو کاملا حل کردند...! تصویر ایمیل دریافتی رو در انتهای پست قرار دادم.





        بعد از اجرای گزینه : Check for Available Downloads





        ایمیل دریافتی از پشتیبانی آیتونز و اعلام برطرف شدن مشکل فقط در طی نوشتن این پست...!!!!



        با سلام و تشکر
        در سایت معرفی کردین تنظیمات پیدا نکردم لطفا سایت اپل تغییر کرده و لطف کنید در سایت جدید توضیحات بفرمایید

        نظر


        • #19
          نوشته اصلی توسط vtanha نمایش پست ها
          با سلام و تشکر
          در سایت معرفی کردین تنظیمات پیدا نکردم لطفا سایت اپل تغییر کرده و لطف کنید در سایت جدید توضیحات بفرمایید
          ================================================== =====
          پست ویرایش شد . امیدوارم که دیگه مشکلی نداشته باشید.
          ================================================== =====

          سلام
          دوست عزیز راه حل مشکل شما فقط از طریق زیر قابل حل شدن هستش ، چون برای اینکه مشکلتون حل بشه ، خودم رو در شرایط مشابه شما قرار دادم.
          برنامه Twitter در آیتونز رو انتخاب و شروع به دانلود کردم ... وبلافاصله دانلود رو قطع کردم. بعد در قسمت تنظیمات اپل آیدی خودم به مسیر زیر رفتم :

          iTunes\Store\View Account


          این گزینه رو دیدم که اضافه شده ( شکل زیر )
          حالا روش کار - شما به لینک زیر بروید :

          https://reportaproblem.apple.com


          در صفحه بعدی شما باید اپل آیدی و پسورد خودتون رو وارد کنید. ( تصویر زیر )





          بعد از وارد کردن مشخصات اپل آیدی ، تمام برنامه هایی که شما بصورت کامل یا ناقص دانلود کردید را خواهید دید. ( تصویر زیر )





          در این صفحه روی گزینه : Report a problem مقابل برنامه ایی که از دانلود کردن آن منصرف شدید کلیک و مطابق تصویر زیر عنوان نشان داده شده را انتخاب کنید.





          در انتها متن زیر را در قسمت توضیحات مشکل خود تایپ کنید و دکمه Submit را بزنید.
          بلافاصله یک ایمیل از طرف پشتیبانی آیتونز برای شما ارسال میشود که در آن ضمن اعلام شماره مشتری ، به شما اطلاع داده میشود که برای رسیدگی به مشکل تان تا 24 ساعت آینده از طرف یکی از نمایندگی های فروشگاه آیتونز با شما از طریق ایمیل تماس گرفته خواهد شد.

          شاید باورتون نشه ولی من برنامه Twitter رو انتخاب کرده بودم ( همونطور که در تصویر انتهایی مشخص شده ) و تا زمانیکه این پست رو آماده میکردم مشکل رو کاملا حل کردند...! تصویر ایمیل دریافتی رو در انتهای پست قرار دادم.





          بعد از اجرای گزینه : Check for Available Downloads





          ایمیل دریافتی از پشتیبانی آیتونز و اعلام برطرف شدن مشکل فقط در طی نوشتن این پست...!!!!



          نظر


          • #20
            نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
            ================================================== =====
            پست ویرایش شد . امیدوارم که دیگه مشکلی نداشته باشید.
            ================================================== =====

            سلام
            دوست عزیز راه حل مشکل شما فقط از طریق زیر قابل حل شدن هستش ، چون برای اینکه مشکلتون حل بشه ، خودم رو در شرایط مشابه شما قرار دادم.
            برنامه Twitter در آیتونز رو انتخاب و شروع به دانلود کردم ... وبلافاصله دانلود رو قطع کردم. بعد در قسمت تنظیمات اپل آیدی خودم به مسیر زیر رفتم :

            iTunes\Store\View Account


            این گزینه رو دیدم که اضافه شده ( شکل زیر )
            حالا روش کار - شما به لینک زیر بروید :

            https://reportaproblem.apple.com


            در صفحه بعدی شما باید اپل آیدی و پسورد خودتون رو وارد کنید. ( تصویر زیر )





            بعد از وارد کردن مشخصات اپل آیدی ، تمام برنامه هایی که شما بصورت کامل یا ناقص دانلود کردید را خواهید دید. ( تصویر زیر )





            در این صفحه روی گزینه : Report a problem مقابل برنامه ایی که از دانلود کردن آن منصرف شدید کلیک و مطابق تصویر زیر عنوان نشان داده شده را انتخاب کنید.





            در انتها متن زیر را در قسمت توضیحات مشکل خود تایپ کنید و دکمه Submit را بزنید.
            بلافاصله یک ایمیل از طرف پشتیبانی آیتونز برای شما ارسال میشود که در آن ضمن اعلام شماره مشتری ، به شما اطلاع داده میشود که برای رسیدگی به مشکل تان تا 24 ساعت آینده از طرف یکی از نمایندگی های فروشگاه آیتونز با شما از طریق ایمیل تماس گرفته خواهد شد.

            شاید باورتون نشه ولی من برنامه Twitter رو انتخاب کرده بودم ( همونطور که در تصویر انتهایی مشخص شده ) و تا زمانیکه این پست رو آماده میکردم مشکل رو کاملا حل کردند...! تصویر ایمیل دریافتی رو در انتهای پست قرار دادم.





            بعد از اجرای گزینه : Check for Available Downloads





            ایمیل دریافتی از پشتیبانی آیتونز و اعلام برطرف شدن مشکل فقط در طی نوشتن این پست...!!!!




            خیلی ممنون
            بزرگوار در لیست تمام دانلود های من وجود نداره و حدود ده درصد کل دانلود ها نشان میده لطفا کمک کنید با هر بار باز کردن دانلود یک بازی شروع میشه و با اینکه کامل دانلود کردم ولی متاسفانه دوباره پدیدار میشه

            نظر


            • #21
              نوشته اصلی توسط vtanha نمایش پست ها
              خیلی ممنون
              بزرگوار در لیست تمام دانلود های من وجود نداره و حدود ده درصد کل دانلود ها نشان میده لطفا کمک کنید با هر بار باز کردن دانلود یک بازی شروع میشه و با اینکه کامل دانلود کردم ولی متاسفانه دوباره پدیدار میشه
              دوست عزیز
              در صفحه لیست دانلودها ، نرم افزارهای دانلود شده بصورت صفحه به صفحه قابل نمایش هستند.
              الان من اولین خرید نرم افزارهای خودم رو میتونم ببینم . چطور شما این امکان را ندارید!!!
              به تصویر زیر دقت کنید
              اگر میتونید از صفحه لیست دانلودهای خودتون یه تصویر بفرستید.

              نظر


              • #22
                نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
                دوست عزیز
                در صفحه لیست دانلودها ، نرم افزارهای دانلود شده بصورت صفحه به صفحه قابل نمایش هستند.
                الان من اولین خرید نرم افزارهای خودم رو میتونم ببینم . چطور شما این امکان را ندارید!!!
                به تصویر زیر دقت کنید
                اگر میتونید از صفحه لیست دانلودهای خودتون یه تصویر بفرستید.

                با تشکر این عکس فرستادین از صفحه itunes گرفته شده و از داخل سایت نیست
                جالبه نرم افزاری که ده بار دانلود کردم در لیست نرم افزار ها اپستور نرفته است و هر دفعه در خواست دانلود می کند
                کمک کنید

                نظر


                • #23
                  شما از همون صفحه ایی که میگید یه تصویر بفرستید.
                  تمام توضیحاتی که من نوشتم مربوط به تنظیمات اپل آیدی از داخل آیتونز هست نه سایت.


                  Sent from my iPadAir using Tapatalk

                  نظر


                  • #24
                    این روش برای من جواب نداد فایل رو هم دانلود کردم اما بازم و لیست میاد

                    نظر


                    • #25
                      كلا در حالت عادي چرا بايد ي برنامه گير كند
                      تا حالا نشده روي برنامه اي بمونه كه نه پاك بشه نه دانلود بشه
                      با سپاس


                      Sent from my iPhone 7 using Tapatalk by JAVAD

                      نظر

                      صبر کنید ..
                      X