مقایسه این نتیجه با نتایج آیپد ۲ در سال گذشته نشان می دهد که نسل سوم با داشتن ۸۲ درصد رضایت مندی مشتری بسیار بهتر از آیپد ۲ با ۷۴ درصد رضایت مشتری عمل کرده است .
در مورد نسل سوم آیپد مدتی پیرامون گرم شدن زیاد آن صحبت به میان آمد . هرچند که بعد ها با تست هایی که شد نشان داد که در بعضی موقعیت ها دیگر تبلت ها نیز بیش از ایپد نسل سوم گرم می شوند . در این مورد که مسئله گرم شدن تبلت تا چه حد برای مشتریان بزرگ جلوه کرده است از مشتریان سوال شد
در این بین هیچ کاربری این مشکل را یک مشکل بزرگ نمی داند و ۴ درصد کاربران آنرا تا حدی یک مشکل بزرگ می دانند و ۷ درصد کاربران آن را اصلا مشکل بزرگی نمی دانند و ۸۹ درصد کاربران گفتند که اصلا به این مشکل بر نخورده اند .
سوال بعدی به بهترین نقطه قوت آیپد نسل سوم اشاره دارد که ۷۵ درصد کاربران صفحه ریتا و رزولوشن بالای آن را بهترین نقطه قوت آن می دانند و ۲۲ درصد کاربران نیز عمر بالای باطری آن را یکی از بهترین نقاط آن می دانند
در مقابل برای نقاط ضعف نسل سوم آیپد
۲۶ درصد کاربران عقیده دارند که هزینه خرید آیپد بزرگ ترین مشکل آن است و ۲۳ درصد نیز هزینه بالای پکیج های دیتا های وایرلس که توسط اپراتور ها ارائه می شدند را مشکل و فاکتور عدم راضیت مندی خود می دانند .
در نهایت می توان نمره مناسبی به شرکت اپل داد که توانست با نسل جدید آیپد ٬ بیشتر علاقه مشتریان را به این محصول جلب کند .
منبع:
دیدگاه ها ۰