استفاده از شیشه ضد بازتاب در صفحه نمایش iMac نسل بعد

استفاده از شیشه ضد بازتاب در صفحه نمایش iMac نسل بعد

 
طبق آخرین شایعات درز کرده مربوط به نسل بعدی iMac های اپل، نه تنها یکی از ویژگی نسل بعدی آن باریک تر شدن به طرز محسوسی می باشد ، بلکه با آخرین گزارشات منتشر شده اپل قصد دارد از نوعی شیشه در صفحه نمایش آیمک استفاده کند که ضد بازتات می باشد، به عبارتی در هنگام برخورد نور با این نسل جدید از صفحه نمایش ها، نور در صفحه انعکاس پیدا نکرده و به وضح بیشتر تصویر کمک می کند.

طبق یک گزارش دیگر از DigiTimes, شرکت G-Tech که از تولید کنندگان این نوع شیشه ها می باشد، تولیدات ماهانه خود را از ۱.۸ میلیون واحد به ۳ میلیون واحد افزایش داده است و ۲۵ درصد و یا بیشتر از این نوع گلاس ها در آیپد نسل سوم هم به کار برده می شود. این منبع همچنین خاطر نشان شده است که علاوه بر بکارگیری این نوع گلاس ها در نسل بعدی iMac, اپل قصد دارد از این نوع شیشه ها در تمام محصولات خود استفاده کند.

اپل د سال ۲۰۰۹, طراحی iMac را تغییر داد که در بدنه پلاستیک را حذف کرد و به کل از آلومینیوم استفاده کرد، همچنین تمام صفحه نمایش را با شیشه پوشاند. از آن زمان به بعد این شرکت تمرکز خود را بر روی باریک تر کردن و استفاده از LED در iMac گذاشت.

 

در کل امسال اپل قصد دارد تمام محصولات خود را باریک تر کند , همانند استفاده از تکنولوژی جدید که در کیبوردها به کار برده شده و تنها اندازه کیبورد ۰.۲ میلی متر ی باشد.

منبع خبر: 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. hadi

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

    جالب بود…مرسی…فقط گلاس چیه…خو بنویسید شیشه…

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights