معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ و پردازنده‌های M3

دیشب کنفرانس Scary Fast اپل ساعت ۳:۳۰ بامداد برگزار شد و مجموعه ما برای اولین ما قادر به ارائه پوشش زنده این کنفرانس نبودیم، به همین جهت هر آنچه در این کنفرانس معرفی شد را باهم مرور می‌کنیم.

معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ و پردازنده‌های M3

ابتدا همانطور که پیش‌بینی شده بود و از عنوان این کنفرانس هم پیداست، نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ با پردازنده‌های جدید از خانواده M3 معرفی شدند. این پردازنده‌ها در ۳ مدل M3 Pro، M3 و M3 Max عرضه شدند که در قسمت ثبت سفارش دستگاه، با توجه به نوع دستگاه، می‌توانید بین هر کی از این مدل‌ها حق انتخاب داشته باشید.

تمام مدل‌های مک‌بوک پرو دارای صفحه‌نمایش Liquid Retina XDR هستند که برای محتوا‌های SDR، نسبت به نسل قبل ۲۰٪ روشنایی بیشتری تولید می‌کند. دوربین جلو از رزولوشن ۱۰۸۰p بهره برده و ۶ اسپیکر هم در اطراف دستگاه به عنوان سیستم‌صوتی قرار گرفته است.

اپل اذعان دارد که این نسل از مک‌بوک پرو‌ها تا ۲۲ ساعت باتری نگه‌میدارند.

کاربران می‌توانند از امروز این مدل را سفارش دهند و در تاریخ ۷ نوامبر آن را تحویل بگیرند یا در همان تاریخ جهت خرید حضوری اقدام کنند.

مدل ۱۴-اینچ از هر پردازنده پشتیبانی می‌کند و پایین مدل آن را با چیپ M3 میتوان با قیمت ۱۵۹۹ دلار خریدارید کرد. مدل ۱۶-اینچ را با چیپ M3 Pro به بالا می‌توان سفارش داد که از ۲۴۹۹ دلار قیمت آن شروع می‌شوند تا سقف ۷۰۰۰ دلار و حداکثر رم ۱۲۸GB قابل کاستومایز شدن است.

همچنین اپل از رنگ جدید Space Black هم برای مک‌بوک پرو ها رونمایی کرد که مشابه همان رنگ در مک‌بوک ایر‌ها است. این رنگ را تنها در صورتی که پردازنده M3 Pro یا M3 Pro را انتخاب کرده باشید قابل سفارش است.

 

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights