نگاه به برترین اپلیکیشن‌های رصد قیمت رمزارز‌ها

این روز‌ها بازار رمز‌ارز‌ها بسیار داغ است و خیلی از کاربران به دنبال اپلیکیشنی هستند که بتوانند به راحتی قیمت رمز‌ارز‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند و حتی برخی هم ارز‌هایی دارند که تمایل دارند بتوانند همه را در یک اپلیکیشن مرجع مشاهده کنند.

در ادامه لیستی از اپلیکیشن‌هایی برای iOS معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های هر یک را بررسی می‌کنیم.

  • Blockfolio – Crypto Tracke‪r

تا به این لحظه، می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدار‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت کیف پول و رصد قیمت‌ رمز‌ارز‌ها، Blockfolio است. این اپلیکیشن از بیش از ۱۰ هزار رمز‌ارز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در لحظه قیمت آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید واحد پولی کیف پول خود را تغییر دهید و مجموع دارایی یا قیمت ارز را به واحدی به جز دلار مشاهده کنید.

در این اپلیکیشن می‌توانید به بیش از ۳۰۰ صرافی برتر این بازار همانند Coinbase, Binance, Huobi, OKEx, Bitfinex به از طریق API متصل شوید و دارایی‌های خود را در لحظه مشاهده کنید.

همچنین در بخش اخبار این اپلیکیشن، می‌توانید اخبار فاندای ارز‌های مطرح را هم مشاهده کنید و بر اساس آن‌ها تصمیم به خرید و فروش بگیرید.

لینک دریافت از اپ استور

  • Crypto Pro – Portfolio Tracke‪r

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مطرح این زمینه، Crypto Pro است که علاوه بر نسخه iOS، دارای نسخه اپل‌واچ و مک هم هست و هر ۳ دستگاه باهم سینک می‌شوند و می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز در هر یک از دستگاه‌های خود مشاهده کنید.

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از دارک مد، امکان تبدیل واحد‌های پولی و گذاشتن آلارم برای اطلاع از رسید قیمت ارز‌های مورد علاقه خود به عدد خاصی.

این اپلیکیشن از صرافی‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

Coinbase, GDAX, Kraken, Poloniex, Bitfinex, Quoine, WEX, OKCoin, Bitstamp, Qryptos, Bithumb, Bitsquare, BitFlyer, CEX.IO, Huobi, BTC China, Gemini, Bittrex, Binance, HitBTC, QuadrigaCX, BTC Markets, Mercado Bitcoin, EtherDelta, KuCoin, CoinSpot, Korbit, Liqui

لینک دریافت از اپ استور

  • TradingView – Stocks & Fore‪x

تمایز این اپلیکیشن با گزینه‌های بالا، حرفه‌ای و پیچیده‌تر بودن محیط کار با آن است. در این اپلیکیشن اطلاعات تمام رمز‌ارز‌ها و سهام شرکت‌های بزرگ دنیا وجود دارد و می‌توانید قیمت لحظه‌ای آن‌ها را در چارتی کاملا حرفه‌ای تماشا کنید. یکی از نکات متمایز کننده این اپلیکیشن، امکاناتی است در محیط چارت در اختیار شما قرار می‌دهد. این امکانات به شما در تحلیل رمز‌ارز‌ها بسیار کارآمد هستند و همچنین ایندیکاتور‌های بسیاری هم در اختیار شما به صورت رایگان قرار گرفته است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برخی از این ابزار‌ها توسط تحلیل‌گر‌های حرفه‌ای طراحی و توسعه شده است و می‌توانید برای تحلیل از آن‌ها کمک بگیرید.

در نسخه رایگان این اپلیکیشن تنها می‌توانید از ۳ اندیکاتور استفاده کنید و پس از آن باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه تهیه کنید.

لینک دریافت از اپ استور

  • CoinMarketCap: Crypto Price‪s‬

یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌هایی که علاوه بر رمز‌ارز‌های مطرح، لیست جامعی هم از توکن‌ها و ارز‌های نوپا دارد و می‌توانید در آن ارز‌هایی که پشتوانه خوبی دارند را پیدا، مشاهده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید. لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن امکان خرید را ندارید و در واقع والت یا صرافی نیست ولی پیشنهاد می‌دهد که از کجا امکان خرید آن‌ها را دارید.

لینک دریافت از اپ استور

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.