گت‌فیلتر۲، مسدود‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی

گت‌فیلتر۲، مسدود‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی

عمده مشکلات کاربران ایرانی پیامک‌های تبلیغاتی است که از طریق اپراتور‌ها یا سرویس‌های ارزش افزوده ارسال می‌شود. در کنار این‌ها پیامک‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و فروشگا‌ه‌ها نیز به تنهایی حجم عمده‌ای از این پیامک‌ها را تشکیل می‌دهد.

به منظور رفع این مشکل اپلیکیشنی عرضه شده بود بنام گت‌فیلتر که این مشکل را با درصد بسیاری حل می‌کرد. حال نسخه دوم این اپلیکیشن نیز عرضه شده است که امکانات کلیدی آن به شرح زیر است

  • امکانات با رعایت کامل حریم‌خصوصی:
  • فراگیری‌ماشین
  • جمع‌سپاری (با آپدیت در پس‌زمینه)
  • قوانین‌شخصی
  • گزارش‌دهی امن پیامک و تماس

پس‌زمینه

درابتدا گت‌فیلتر به عنوان یک پروژه تمرینی استفاده از فراگیری‌ماشین بیش‌از یک‌سال‌و‌نیم پیش انجام شده بود.  چندی بعد‌از معرفی در دیجیاتو هم این اپ در صفحه اصلی اپ‌استور اپل پروموت شد. تا‌الان بدون هزینه در تبلیغات یا حتی آپدیت‌های متداوم بیشتر از ۲۵هزار کاربر داره.

گت‌فیلتر۲

نسخه دوم با هدف استفاده از پوشش دادن مارکت‌های بیشتر(پشتیبانی از سه زبان فارسی، چینی و انگلیسی) و تمامی امکاناتی که آی‌او‌اس امکانش رو فراهم میکنه مختص مقابله با تماس‌ها یا پیامک‌های ناخواسته هست استفاده بشه.

لیست این امکانات:

* فیلتر‌کردن پیامک‌های ورودی

* مسدود‌کردن تماس‌های ورودی

* گزارش‌دهی تماس‌ها یا پیامک‌ها

۳روش مختلف شرایط استفاده از این امکانات رو فراهم میکنن، این ۳روش مکمل همدیگه هستن و به‌خوبی درکنار همدیگه کار میکنند. در ادامه توضیحات هر روش رو میتونید بخونید.

جمع‌سپاری

با استفاده از جمع‌سپاری(crowdsourcing) گت‌فیلتر این امکان رو به کاربران رو میده که به صورت امن تمامی کاربران همزمان هم به اطلاعات برای بهتر‌کردن فراگیری‌ماشین کمک میکنند و همچنین اطلاعات ارسال‌کننده‌ها یا تماس‌گیرنده‌های گزارش‌شده هر۱۲ساعت به دستگا‌های بقیه کاربران انتقال پیدامیکنه و ازش استفاده میشه.

هرکابر میتونه شرایط استفاده رو تغییر بده، مثال میتونه انتخاب بکنه که اگر درمجموع یک شماره اگر ۶بار و بیشتر توسط بقیه کاربران گزارش شده مسدود بشه.

فراگیری‌ماشین

در این نسخه دو نوع مدل برای فراگیری‌ماشین وجود دارد. آفلاین و آنلاین، نسخه آنلاین پس از گزارش هم پیامک اطلاعات جدید رو یادمیگیره و نسخه آفلاین هم قبل از ارسال به اپ‌استور آپدیت میشه. هرپیامک ورودی ابتدا با استفاده از نسخه آفلاین چک‌میشه و اگر نتیجش با احتمال کمتر از۷۵٪ باشه از نسخه آنلاین استفاده میکنه.

قوانین شخصی

قوانین شخصی رو میشه ابتدایی‌ترین روش برای مسدود‌سازی پیامک یا تماس دونست. کاربر میتونه قانون رو براساس متن‌های داخل پیامک یا براساس شماره ویا نام ارسال‌کننده اضافه کنه. قوانین شخصی به صورت اتوماتیک ازشون بک‌آپ گرفته میشه.

اولویت‌ها

هر پیامک  یا تماس ورودی با این اولویت‌ها بررسی میشه و اگر اولویت‌های بالاتر جوابی رو داشته باشن دربررسی بقیه روش‌ها استفاده نمیشن.

۱. قوانین شخصی

۲. جمع‌سپاری

۳. فراگیری‌ماشین آفلاین

۴. فراگیری‌ماشین آنلاین

وب‌سایت:

https://getfilter.xyz/fa

لینک دعوت‌نامه (هر کسی که از این لینک استفاده کنه برای نصب، میتونه یک‌ماه اعتبار رایگان از تمامی امکانات استفاده کنه):

https://getfilter.app.link/siHqoXBkkT

Shortcuts

سازنده : farzad nazifi
نمایش در App Store
حجم : ۲۲.۶ MB نسخه : ۱ دسته‌بندی : Utilities قیمت : رایگان

تصاویری از محیط برنامه

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights