آیا اپل به دنبال ساخت یک اتومبیل است؟

آیا اپل به دنبال ساخت یک اتومبیل است؟

داستان جدید اپل از استخدام مدیر گذشته بخش توسعه کمپانی مرسدس بنز آغاز شد، با استخدام Johann Jungwirth ، باز شایعات پیرامون پروژه های مخفی اپل در دسته های کاملا جدیدی از سر گرفته شد و اینبار شایعات به رویای قدیم استیو جابز که یک اتومبیل کاملا اپلی بود برگشت. وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرده است که اپل بیش از یکسال است که بر روی یک خودرو الکترونیکی کار می کند.

a8ea13c7e73aad2ecdfc15c429714c7b

براساس گزارش وال استریت ژورنال، اپل پروژه ای با کد تیتان از سال گذشته در بخش پروژه های مخفی این شرکت آغاز کرده است و تاکنون صد ها کارمند بر روی آن مشغول به کار هستند. ظاهرا آزمایشگاه مخفی اپل برای ساخت یک اتومبیل مینی ون الکترونیکی تنها چند مایل با مرکز اصلی اپل در دره سیلیکون فاصله دارد.
البته به طور کلی صحبت های جدید پیرامون اتومبیل اپل از هفته گذشته آغاز شد، زمانی که پس از اعلام خبر استخدام بیش از ۱۵۰ مدیر اپل توسط کمپانی اتومبیل سازی تسلا موتور، یکی از مدیران بخش طراحی اپل Steve Zadesky اعلام کرد که اپل چیزی برای مقابله با شرکت تسلا در صندوقچه اسرارش دارد.

در نهایت باید گفت که از بزرگترین و پولدارترین کمپانی تاریخ بعید نیست که درصدد گسترش امپراطوریش به صنعت رو به رشد اتومبیل های الکترونیکی باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights