انتشار اطلاعات جدیدی از مک بوک ایر ۱۲ اینچی

انتشار اطلاعات جدیدی از مک بوک ایر ۱۲ اینچی

مدت هاست که اخباری از یک مک بوک ایر با صفحه نمایش ۱۲ اینچی رتینا به گوش می‌رسد. حالا اخبار جدیدی منتشر شده که اعلام می کند اپل قصد دارد این دستگاه را در نیمه اول سال ۲۰۱۵ وارد بازار کند. دستگاهی که بدون پورت‌های معمولی و با طراحی جدیدی در خانواده مک بوک ها خواهد بود.

این دستگاه بعد از مک بوک پرو رتینا که سال ۲۰۱۲ عرضه شد، تغییر بزرگی در خانواده مک خواهد بود. از مدل ۱۳ اینچی کوچکتر و کمی از مدل ۱۱ اینچی بزرگتر خواهد بود. در این مدل جدید اطراف صفحه نمایش فاصله کمتری وجود دارد که خود دستگاه زیاد بزرگ نباشد.

در کنار صفحه نمایش، اپل قصد دارد تغییراتی را هم در کیبورد این دستگاه اعمال کند. چیزی همچون Powerbook ۱۲ اینچی که سال‌ها پیش توسط استیو جابز رونمایی شد. فاصله بین دکمه‌ها مقدار کمی کاهش پیدا می‌کنند. همچنین ترکپد این دستگاه طراحی کاملا جدیدی خواهد داشت و از بالا فاصله کمی تا کیبورد خواهد داشت.


اپل برای باریک کردن این دستگاه تمامی پورت های گذشته را حذف خواهد کرد احتمالا تنها یک پورت USB مدل C و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد داشت. USB مدل C که به تازگی معرفی شده است علاوه بر انتقال اطلاعات می تواند کار ورودی تاندربولت و حتی شارژ کردن دستگاه را انجام دهد. پس چه نیازی به MagSafe یا Thunderbolt دیده خواهد شد.

با توجه به این که این دستگاه احتمالا تنها یک ورودی خواهد داشت، اپل حتما یک Hub برای ایجاد ورودی های بیشتر برای این دستگاه تولید خواهد کرد.

همچنین با توجه به فراگیر شدن رنگ Space Gray در دستگاه‌های اپل از سال گذشته، هیچ بعید نیست که این دستگاه هم با این رنگ روانه بازار شود.

طبق این اخبار احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۵ باید منتظر این دستگاه باشیم، بهترین زمان برای معرفی این دستگاه، WWDC خواهد بود.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۳

  1. Farzad

    ۱۷ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

    به نظر من عکس ها فیک هست چون طراحی کیبورد واقعا بده و جانی هرگز همچین چیزی رو طراحی نمیکنه از اون طرف تو یه عکس سمت راست پورت usb هست تو یه عکس دیگه سمت راست ورودی هدفون. به نظر من یه کانسبت سطح پایینه

  2. Ramin

    ۲۲ دی ۱۳۹۳ ۰:۰۹ ق٫ظ

    عکسها همش فیک هستن بخاطر این نە جای شارژ نە جای یو اس بی دارن

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights