تصاویر جدید از قطعات iPhone 6 لو رفت

تصاویر جدید از قطعات iPhone 6 لو رفت

در ساعات گذشته تعدادی تصویر جدید از قطعات مربوط به آیفون بعدی در سطح اینترنت منتشر شده است که نشان دهنده لوگوی اپل پشت دستگاه، محل قرار گیری Touch ID ، چندین کابل، یک دکمه و چند قطعه مربوط به دوربین می باشد.

مهم ترین آن ها حلقه دور دوربین و مربوط به فلش دوربین می باشد. اینطور که به نظر می آید آیفون بعد هم دارای فلش دوگانه یا همان True-tone خواهد بود اما هردو رنگ در یک حفره دایره شکل قرار می گیرند. همچنین اینطور که به نظر می آید آیفون بعدی همچون آیپاد تاچ فعلی دارای حلقه دوربین بیرون از بدنه خواهد بود و مانند آیفون های فعلی هم سطح دستگاه نیست.

لوگوی قرار گرفته پشت دستگاه بعد از ۷ سال مجددا قرار است سیستمی مشابه اولین آیفون داشته باشد به طوری که جزوی از بدنه نیست و به صورت قطعه جدا از پشت بدنه در محل قرار می گیرد. این قطعه سخت تر خط و خش می گیرد و مشکلات کمتری را به همراه دارد. به نظر می رسد جنس این قطعه، فلز مایع باشد.

در کنار حلقه دور دوربین که قرار است از بدنه بیرون بزند، قطعه های دیگری منتشر شده که در زیر می توانید آن ها را ببینید، پایه قرار گیری سنسور Touch ID ، حفره مربوط به ورودی Lightning و پایه قرار گیری جک هدفون در این تصویر قابل مشاهده است.

انتظار داریم اپل از آیفون بعدی در تاریخ ۱۸ شهریور ماه رونمایی کند.

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. علیرضا

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۸:۳۸ ب٫ظ

    ببخشید قطعه اول دکمه پاور نیست جک بیرون انداختن جای سیم کارته

    • iAlireza

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ۲:۳۶ ب٫ظ

      خیر نیست! اون مربوط به ورودی Lightning بود که اصلاح شد

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights