مدیر فروش برند معروف سوییسی به پروژه ساعت هوشمند اپل پیوست

مدیر فروش برند معروف سوییسی به پروژه ساعت هوشمند اپل پیوست

01

در روزهای منتهی به تولد فرزندان جدید اپل یعنی آیفون در شهریور ماه و همچنین به دنبال آن دسته جدیدی در حوزه محصولات پوشیدنی یعنی ساعتی هوشمند میباشیم. همانطور که قبلا ذکر کردیم، طی ۱-۲ سال اخیر اپل تحقیقات و ارتباطات بسیاری با افراد حرفه ای داشته و پاره از آنها را به استخدام خود درآورده است، از افراد خبره در صنعت مد و طراحی گرفته تا پزشکان و ورزشکاران درجه یک جهان، که نشان از رویارویی با یک محصول انقلابی جدید دیگر را در پی خواهد داشت.

به گزارش جدید CNBC، اینبار اپل برای تکمیل پروژه ساعت هوشمند خود که برای راه اندازی آن دقت و وسواس زیادی را به خرج داده است، به سراغ افراد درجه یک از ساعت سازان سویسی رفته و از میان آنها دست بر روی مدیر فروش برند TAG Heuer گذاشته است. به نقل از Jean-Claude Biver صاحب و مالک LVMH و چندین برند دیگر همچون TAG Heuer، Hublot و Zenith، مدیر فروش این برند معروف که نامش ذکر نشده، در هفته گذشته این شرکت را برای پیوستن به اپل و کمک به راه اندازی و فروش ساعت هوشمندش، ترک کرده است.

تحلیلگران نیز تایید میکنند که اپل در حال تکمیل تیم پروژه ساعت هوشمند خود از بین کارکنان درجه یک ساعت سازان سویسی میباشد، که نشان از اهمیت دادن فراوان این کمپانی برای عرضه یک محصول لوکس در کنار تمام فناوریهای بیشمار سلامتی، فیتنس و یکپارچگی با دیگر محصولات موبایلی و دسکتاپ، خواهد داشت. همچنین با توجه به گزارش های اخیر و پیش بینی آنها، انتظار میرود اپل این محصول را حداقل در دو مدل عرضه کند: یک مدل ورزشی ‘Sport’ و یک مدل تزئینی و لوکس ‘Designer’ تا تمام سلایق مردم را در این حوزه به خود جلب نماید.

بنا به شایعات و گزارشات منتشر شده، احتمال رونمایی این محصول جدید در ماه اکتبر سال جاری خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights