سیب‌چه، بازارچه ایرانی نرم‌افزار های iOS

sibche-logo

اصلاحیه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

شرکت سیب‌چه مستقل از مجموعه i-Phone.ir در حال فعالیت است و این پست صرفا به جهت معرفی این محصول نوشته شده است. پشتیبانی و عملکرد این مجموعه ارتباطی با انجمن تخصصی آیفون ندارد. به جهت پیگیری مشکلات خود در زمینه خرید اشتراک یا گیفت‌کارد، لطفا از طریق وبسایت سیب‌چه و پشتیبانی این مجموعه اقدام کنید.

سیب‌چه اولین و تنها بازارچه App های مخصوص سیستم عامل iOS در ایران است که چند روزیست نسخه جدید آن منتشر شده است. در این نسخه دیگر لازم نیست دستگاه شما جیل بریک شده باشد، تنها کافیست نسخه iOS 6 یا بالاتر را داشته باشید تا بتوانید از سیب‌چه استفاده کنید. کار با سیب‌چه بسیار آسان است. تنها کافیست با دیوایس خود به اینجا بروید، آن را دانلود کرده و نصب کنید. پس از آن تنها کافیست یک اکانت سیب‌چه (که رایگان است) بسازید تا به راحتی به تمامی برنامه‌های موجود در بازارچه دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین مزایای سیبچه جدید:

  • عدم نیاز به جیل بریک بودن دستگاه
  • تنها کانال توزیع بعضی برنامه‌های فارسی به خصوص برنامه‌های بانک‌ها و …
  • مدیریت راحت و آپدیت نرم‌افزارهای دانلود شده
  • خرید با استفاده از کارت‌های شتاب

سعی سیب‌چه بر آن است که برنامه‎‌ها را دست‌چین کند و تنها App های با کیفیت را ارائه دهد. حتی بعضی Appهای مربوط به سازمان‌ها مثل نرم‌افزارهای بانک‌ها را فقط از سیب‌چه می‌توان دانلود کرد. همچنین سیب‌چه به حقوق توسعه‌دهندگان برنامه‌ها احترام می‌گذارد. برنامه‌های فارسی با مجوز سازنده در سایت قرار می‌گیرند و برنامه‌های غیرفارسی نیز تنها در صورت رایگان بودن به سیب‌چه راه پیدا می‌کنند. سیبچه از برنامه-نویسان ایرانی حمایت می‌کند تا هر چه راحت‌تر بتوانند Appهای خود را به فروش برسانند. خریداران هم به راحتی می‌توانند با کارت‌های عضو شتاب اکانت خود را شارژ کنند یا مستقیم خرید کنند.

 

IMG_0012

IMG_0016

 

IMG_0017

نسخه جدید سیب‌چه زیباتر و منظم‌تر شده است. به طوری که به راحتی می‌توانید App مورد نظر خود را در بازارچه پیدا کنید. علاوه بر امکان جست‌وجو، برنامه‌ها در دسته‌های موضوعی مرتب شده‌اند. در هر دسته نیز محبوب‌ترین‌ها و جدیدترین‌ها نمایش داده می‌شوند. امکان امتیازدهی و نوشتن نظر هم برای کاربران وجود دارد. همچنین App هایی که می‌خرید یا دانلود می‌کنید همه در یک‌جا نمایش داده می‌شوند و می‌توانید به راحتی آنها را مدیریت کنید. دیگر لازم نیست تعداد زیادی برنامه نصب کنید و دستگاه خود را شلوغ کنید. با سیبچه تنها آنچه را لازم دارید دانلود می‌کنید و همیشه آخرین به روزرسانی‌ها را نیز به راحتی دریافت می‌کنید.

اگر نسخه جدیدتری از سیبچه در دسترس باشد، خود برنامه به شما اطلاع می‌دهد تا در صورت تمایل آن را دریافت کنید. سیب‌چه بخشی را نیز به آخرین اخبار مربوط به Apple اختصاص داده است تا همه چیز درباره‌ی برند مورد علاقه‌تان را یک‌جا داشته باشید.

IMG_0018

اگر iPod، iPhone یا iPad دارید سیب‌چه به کارتان خواهد آمد!
http://my.sibche.ir/app/home

برچسب ها:

دیدگاه ها ۶

  1. ايمان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ۳:۲۱ ب٫ظ

    متاسفانه هنوز برنامه های سیبچه متنوع نیست و تعداد محدودی برنامه موجوده
    خدا کنه که درست شه چون واقعا همچین برنامه ای ایرانی ها نیاز دارند

    • حسن

      ۵ دی ۱۳۹۲ ۰:۲۲ ق٫ظ

      ازکجا میتونم دانلودش کنم

  2. Mad

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ

    چرا نمیشه دانلود کرد ؟

  3. رضا آذرنیوش

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

    برنامه سیلچه من میپره و پاک کردم از گوشیم‌کوشی من اپل هست

  4. نگین بانو

    ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

    بنظر من اپ استور سیب ایرانی بهتره هم تنوع برنامش بهتره هم پشتیبانیش من ۶ ماهه دارم راضیم

  5. حبیب قاسمخانی

    ۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

    سلام
    هفته گذشته گوشی جدید خریدم و با گوشی جدید اشتراک ۶ ماهه خریداری و فعال شد. الآن اس ام اس اومده که اعتبار شما یک هفته دیگر تمام خواهد شد .

دیدگاه خود را ارسال کنید.