اپل در حال توسعه آیفونهای بزرگتر با صفحه نمایش منحنی و سنسورهای پیشرفته

اپل در حال توسعه آیفونهای بزرگتر با صفحه نمایش منحنی و سنسورهای پیشرفته

 

001

 

در هفته های اخیر اولین شایعات مربوط به آیفونهای نسل بعدی، موسوم به آیفون ۶ منتشر کردیم که بزرگترین ویژگی آن که در حال تست میباشد، صفحه نمایش ۴.۷ و ۶ اینچ با پردازنده ۶۴ بیتی A8 میباشد.
اپل تنها شرکتی است که به خوبی ثابت کرده میتواند در این دوران نیز، با پردازنده ۲ هسته ای بهترین عملکرد را به کاربران بدهد، و این در تستهای مختلف و مقایسه با همنوعان خود نشان داده شده است. بالابردن هسته های پردازنده نشان دهنده عملکرد بالای واقعی در دستگاه نمیباشد، حتی سامسونگ که گفته میشود پردازنده ۶۴ بیتی A7 اپل را تولید کرده است، فعلاً در ساخت نمونه مشابه برای گوشی های خود اقدامی نکرده است، البته در مصاحبه عجولانه ای، مدیر این شرکت گفت: نسل بعدی گوشی های گلکسی ۶۴ بیت خواهند بود. اکثر تحلیلگران بر این باورند که خلق فناوریهای پیشرفته بکار گرفته شده در پردازنده ۲ هسته ای آیفون، تنها از عهده اپل بر می آید .
با این حال، به گزارش بلومبرگ که با منابع معتبر اپل در ارتباط میباشد، این شرکت در حال توسعه طرح های مختلف نسل بعدی آیفون با صفحه نمایش بزرگتر و شیشه های منحنی، و همچنین سنسورهای پیشرفته ای که میتواند میزان فشار بر صفحه نمایش را تشخیص و بر اساس هر میزان از فشار، عملکردهای منحصر بفردی داشته باشد. دو مدل از این آیفونها در اندازه ۴.۷ و ۵.۵ اینچ با صفحه نمایش مسطح که در لبه ها منحنی خواهد بود که این انحنا به سمت پایین میباشد، در حال تست میباشد. همچنین این شخص نزدیک با پروژه های اپل، گفت: تصویر یا اطلاعات دقیقتر از این آیفونهای جدید در دسترس نیست و فعلاً به صورت محرمانه کار خود را پیش میبرد.
اما استفاده از فناوریهای جدید آیفون شامل شیشه های خاص با درجه حساسیت به فشار و همچنین منحنی شکل، به دلیل تهیه مواد اولیه و پیدا کردن تامین کننده خوب و توجیه کردنش برای آشنایی با فناوری جدید جهت ساخت، پروسه ای است که ممکن است به نسل بعدی آیفون نرسد، شاید برای یک نسل بعد از آن برنامه ریزی شده باشد، اما باز هیچ چیزی از اپل بعید به نظر نمیرسد و احتمال اینکه این آیفونها را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ مشاهده کنیم، وجود دارد.
طی هفته های اخیر، اپل با ساخت کارخانه های جدید در آریزونا برای تهیه یاقوت کبود جدید جهت استفاده در دستگاههای نسل بعدی، هزینه ۵۷۸ میلیون دلاری را صرف کوره های ساخت این مواد کرده و مشخص است برای استفاده این ماده جدید و فوق العاده در نقاط مختلف دستگاههای هوشمند خود، دورخیز کرده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. A

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

    اقا میشه افکتهاى حرکتى که در اى او اس ٧ هست رو بگى لطفا جاشونم بگو

  2. get smart

    ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۴:۳۹ ق٫ظ

    کمپانی htc همیشه یکی از بهترین و خوشنامترین سازندگان تلفن همراه بوده و همچنان نیز با عرضه اسمارت فون هایی با کیفیت و امکانات بالا خوش میدرخشد.اگرچه این شرکت نیز با تحولات بازار و زیر سایه سنگین برخی از رقبا بخش قابل توجه ای از بازار خود را از دست رفته میبیند .مسلما htc برای بازگشت به جایگاه خود و خروج از بحران همچون شیر زخمی با جسارت وارد میدان شده و همه توان خود را برای بازگشت به دوران اوج بکار گرفته است.برای این منظور htc تلفنی با امکانات و کیفتی در سطح بالا و ویژگیهای منحصر به فرد در کنار قیمتی مناسب را هدف قرار داده است و بدون شک پرچمدار جدید این کمپانی تایوانی یعنی htc one نتیجه نهایی چنین نگرشی است.htc One از جدید ترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون۶۰۰ بهره میبرد که به گفته کوالکام تا ۴۰ درصد قدرتمند تر از نسل پیشین خود اسنپدراگون S4 pro است.این میتواند اولین برتری آشکار one بر اکسپریاZ باشد اما در ادامه با ویژگیهایی همچون صفحه نمایش۴.۷اینچی SLCD3 بسیار با کیفت و درخشان و همچنین تعریفی جدید از رزولیشن دوربین یعنی Ultrapixel مواجه هستیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights