ملاقات با تهیه کنندگان و احتمال حضور آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی

ملاقات با تهیه کنندگان و احتمال حضور آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی

001

تنها پس از چند هفته از ارائه آیفون ۵s شایعاتی از نسل بعدی گوشی به گوش میرسد. اتمام این شاعات تنها چیزی که میتوان برداشت کرد این است و آن این است که صفحه نمایش بزرگتر خواهد شد.

و این همان چیزی است که پیتر میسک تحلیلگربعد از آخرین نشست با تامین کنندگان آسیایی پیش بینی کرده است. Misek بعد از ملاقات این بعدازظهر از  تقاضای آنها برای آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی خبر داد.

به گزارش CNET :

“پس از ملاقات هفته گذشته با تامین کنندگان اپل در آسیا، Misek  با انتشار مقاله ای در روز دوشنبه, گفت که احتمالاً آیفون ۶  یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچ خواهد داشت.

البته Misek نگفت که بر پایه چه ادعایی این پیش بینی را کرده است اما او خاطر نشان کرد که افزایش صفحه نمایش احتیاج به آپگرید های زیادی خواهد داشت. حدود ۵۰ درصد از گوشی های هوشمند فروخته شده در سه ماهه گذشته صفحه نمایش بزرگتر از ۴ اینچ داشتند که در مقایسه با سال گذشته این عدد ۲۰ درصد بود.

Misek همچنین گقت که در حدود ۸۵ میلیون آیفون در هنگام ارائه آیفون ۶ (احتمالا اپل برای سپتامبر ۲۰۱۴ برنامه ریزی کرده است) قابلیت ارتقا را خواهند داشت.البته به این میزان نیز تعداد ۵-۱۰ میلیون از افرادی که از آیفون ۵S/5C به این چرخه اضافه میشوند را نیز باید در نظر گرفت.”

Misek که به جمع گسترده  صاحبنظران و تحلییگران از جمله Ming-Chi Kuo پیوسته است , ادعا مکند که اپل با ارائه آیفون بعدی بیش از پیش بزرگتر خواهد شد. به نظر میرسد که  این افزایش سایز, چیزی بین ۴.۵ تا ۶ اینچ باشد.

بنا برگزارش وال استریت ژورنال در ماه سپتامبر, اپل در حال آزمایش آیفون هایی با صفحه نمایشی با اندازه های ۴.۸ تا ۶ اینچ می باشد. حالا این صفحه نمایش ها به چه اندازه ای هستند هنوز به صورت راز باقی مانده است.اما صفحه نمایش بزرگتر قطعی است.

آیفون اصلی یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچی داشت , چیزی که استیو جابز از آن به عنوان “واقعا بزرگ” یاد کرده بود وتا سال گذشته از آن استفاده میشد زمانی که که آیفون ۵ با سایز ۴ اینچ ارائه شد.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۲

  1. hamid

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ۱:۵۵ ب٫ظ

    چه کانسپت باحالیه این ایفون ۶ تو تصویر

  2. ahmad

    ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ۰:۲۰ ق٫ظ

    به شرطی که فقط بزرگتر نشه و غیر از ارتقا سخت افزار تکنولوژی های جدیدی رو به ایفون اضافه کنه مثل همین چیپ اثر انگشت که تو ۵s به ایفون اضافه کرد. NFC اضافه کنه مهمتر از همه خودش بیاد بلوتوث رو اضافه کنه اون وقت دیگه دلیلی نداره جیلبریک کنیم

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights