آیفون ۵S بیشترین میزان فروش را در امریکا کسب کرد و آیفون ۵C نیز به دنبال آن در حرکت است

آیفون ۵S بیشترین میزان فروش را در امریکا کسب کرد و آیفون ۵C نیز به دنبال آن در حرکت است

01

آیفون ۵S اپل در امریکا بیشترین سهم فروش گوشی های هوشمند را در ماه سپتامبر از آن خود کرد.آمار جدید نشان میدهد که آیفون ۵S  و ۵C جزء ۳ گوشی هوشمندی برتری است که توسط ارائه کنندگان خدمات مخابراتی محلی به فروش رسیده است.

نتیجه این آمار ها همچنین نشان میدهد که آیفون ۵S جایگاه Galaxy S4 ساسمونگ که بهترین گوشی فروخته شده توسط AT&T, Verizon, Sprint and T-Mobile بود را از آن خود کرده است.

بانک سرمایه گذاری به نقل از  AppleInsider به “فروش اولیه بسیار قوی و سفارشات زیاد بعد از آن برای آیفون ۵S  و آیفون ۵C در امریکا و دیگر نقاط دنیا اشاره کرد. اپل اعلام کرد که در هفته نخست تعطیلات ۹ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسیده است.گزارشات رسیده حاکی از تقاضای بالای آیفون ۵S حکایت میکند.

در AT&T  و  Sprint آیفون ۵S و ۵C به ترتیب رتبه ۱ و ۲ را کسب کرده و Galaxy S4 سامسونگ را از صدر جدول پایین کشیده و سازندگان گوشی تلفن های همراه کره جنوبی را به سمت AT&T سوق داده است. در Verizon آیفون رتبه ۱ را کسب کرده درحالیکه سامسونگ به رتبه ۳ تنزل پیدا کرده است و همچنین آیفون ۵C گوشی Motorola’s Droid MAXX را پشت سر گذاشته است. در T-Mobile که آخرین اپراتور ارائه دهنده آیفون  بود, آیفون ۵S گوشی Galaxy S4 را از صدر جدول به زیر کشیده است.

با وجود حملاتی که از سوی دو گوشی اپل به سامسونگ شده است, Canaccord انتظار دارد که با این گوشی های جدید رقابت بسیار خوبی را شاهد باشد. سامسونگ به علت  تقلب در آمار برای نشان دادن عملکرد مطلوب دستگاه خود مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. اپل “shenanigans.” را به عنوان معیار آمار خود اعلام کرد.

آخرین اخبار از بازار گوشی های تلفن همراه حاکی از آن است که این بازار تحت سلطه دو کمپانی – اپل و سامسونگ – است و البته گزارشاتی از حضور ضعیف HTC One نیز مشاهده میشود.HTC به همراه BlackBerry و Motorola از بازار گوشی های هوشمند کنارگیری کرده اند , و این برای اپل و سامسونگ فرصت بسیار خوبی است که از آن به عنوان نان و کره یاد میشود.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۴

  1. Aryan

    ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ۹:۲۷ ب٫ظ

    میزان حجمی که اپل به صورت رایگان برای سرویس iCloud قرار داده چقدر هست؟و اینکه Control center رو چگونه میشه شفاف کرد؟چون برا من همیشه سفیده درحالی که قرار بود شفاف باشه.

    • Arianismmm

      ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

      ۵ گیگ
      Setting / General / Accessibility و گزینه increase contrast رو خواموش کنید.

  2. فرهاد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ق٫ظ

    سایت خیلی خوبیه و من خیلی ازش راضیم و هر روز سایتتون رو چک میکنم دستتون درد نکنه

  3. فرهاد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ۹:۰۶ ق٫ظ

    ممنون از سایت بسیار خوبتون

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights