[آپدیت شد] آیا این تصاویر جعبه iPhone 5C است؟

تنها ۸ روز به کنفرانس احتمالی اپل باقی مانده است و شایعات روز به روز بیشتر می شوند. حال طبق تصاویری که در شبکه های اجتماعی چینی منتشر شده است، احتمالا جعبه های داخل تصویر زیر مربوط به آیفون ۵C یا همان آیفون ارزان قیمت می باشد. این تصاویر به احتمال قوی درست می باشند.

همانطور که در تصویر بالا می بینید کیفیت بالایی را شاهد نیستیم. در این تصویر معلوم است که رنگ پس زمینه قرمز می باشد که هم رنگ پشت بدنه که قرمز است می باشد. سال گذشته اپل چنین حرکتی را برای آیپاد نانو نسل هفتم انجام داد و تصویر پس زمینه هر دستگاه به رنگ خود دستگاه بود. 

در ادامه دو تصویر دیگر از منبعی دیگر هم منتشر شده که اولی نشان دهنده راهنماهای داخل جعبه و برچسب های اپل می باشد و در دیگری ابزار خارج کردن ورودی سیم کارت را می بینید. در این تصاویر شاهد یک دستگاه با بدنه سفید و پنل جلویی مشکی می باشیم. این ترکیب پیش تر در تصویری از داخل کارخانه pegatron دیده شده بود. همچنین پس زمینه سفید هماهنگ با رنگ بدنه تصویر جعبه ها را در بالای خبر تایید می کند. تصویر مربوط به خارج کننده ورودی سیم کارت هم شبیه تمام آیفون های دیگر می باشد. هر دو برروی حالت جدیدی از کاغذ چاپ شده اند که گوشه های آن برش خورده است و شبیه به تصویر جعبه ها می باشد.

در مورد آیفون ارزان قیمت احتمالا شاهد سخت افزار آیفون ۵ در بدنه پلاستیکی باشیم. این دستگاه همراه با آیفون ۵s معرفی خواهد شد. زمان کنفرانس هنوز به صورت رسمی از سوی اپل اعلام نشده اما تمامی شواهد حاکی از تاریخ ۱۹ شهریور – ۱۰ سپتامبر می باشد. پس باید منتظر باشیم و ببینیم اپل چه نقشه ای برای بازار تلفن های ارزان قیمت کشیده است.

 

آپدیت

لحظاتی پیش تصویر دیگری منتشر شد که بسته بندی رنگ های زرد، آبی و سفید را نشان می دهد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. علي

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ق٫ظ

    درسال قبل ۱۰روز مانده به کنفرانسش را اعلام کرد ولی امسال چرا اعلام نکرده

    • i-Phone.ir Team

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ ۸:۳۵ ق٫ظ

      معمولا یک هفته قبل از کنفرانس اعلام می کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights