آیفون ۵S و ۵C در روز ۲۰ سپتامبر عرضه خواهند شد

در روز های پایانی پرچمداری آیفون ۵ هستیم و بزودی این مدل باید جای خود را به مدل آیفون ۵s پیشکش کند، تقریبا براساس تمامی منابع قابل اعتماد، اپل کنفرانس را در روز ۱۰ سپتامبر برگزار خواهد خواهد کرد و در این کنفرانس، تولد آیفون ۵s و ۵c جشن گرفته خواهد شد. تقریبا همه چیز را پیرامون آیفون ۵s می دانیم، اما شاید تنها نکات مبهم باقی مانده، پیرامون زمان بندی ها است به ویژه زمان عرضه شوالیه جدید اپل بهمراه سربازش ( ۵c ) . براساس گزارش یک منبع ژاپنی، دو مدل جدید آیفون در روز جمعه، ۲۰ سپتامبر در ژاپن برای فروش عرضه خواهند شد، و از آنجا که ژاپن همیشه همیشه در ردیف اول کشور های میزبان نسل های جدید آیفون است، پس با اطمینان خواهیم گفت که در روز ۲۰ سپتامبر نسل های جدید آیفون به دست مشتریان خواهند رسید. 

براساس گزارش روزنامه اقتصادی Nikkei، آیفون ۵s و ۵c در روز جمعه ، ۲۰ سپتامبر توسط دو اپراتور بزرگ این کشور، SoftBank و KDDI به فروش می سد. این روزنامه در ادامه رنگ جدید طلایی آیفون ۵s را تایید کرد و اعلام کرد این مدل همراه با پردازنده و دوربین قوی تر بهمراه سنسور اثر انگشت منتشر خواهد شد، در مورد آیفون ۵c ، این روزنامه اطلاعات زیادی ارائه نکرد و تنها گفت که این مدل با بدنه پلاستیکی در رنگ های متنوع، با سخت افزاری در حد آیفون ۵ و با قیمت حدود ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد. 

این ادعای این روزنامه ژاپنی در نگاه اول منطقی به نظر می آید، زیرا از یک طرف، اپل همیشه سعی کرده بین زمان معرفی و عرضه فاصله زمانی کمی باشد که در این حالت ، ۱۰ روز فاصله بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر زمان کمی خواهد بود و از طرف دیگر، تجربه در این سالها نشان داده است که اپل همیشه زمان عرضه آیفون هایش را در روز جمعه تعیین می کرد، که ۲۰ سپتامبر نیز روز جمعه است. 

پیش بینی می شود در روز عرضه آیفون های جدید، نسخه نهایی ios 7 برای آیفون ها عرضه شود، اما احتمالا نسخه آیپد این سیستم عامل با چند هفته تاخیر عرضه خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights