آیفون های جدید در ۳ آبان عرضه خواهند شد

در اخباری که دیروز منتشر شد، قرار است اپل کنفرانس معرفی دو آیفون جدید خود را در تاریخ ۱۹ شهریور برگزار کند. اما پس از انتشار آن خبر، خبری منتشر شد که طبق آن عرضه آیفون های جدید به دلیل دقت بالا در خط تولید دارای تاخیر خواهند بود. روز عرضه از روز رونمایی بسیار مهم تر است زیرا میزان فروش یک دستگاه را نشان می دهد. 

طبق گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است، اپل روز ۳ آبان ( ۲۵ اکتبر ) اکتبر را برای آغاز فروش iPhone 5S و iPhone 5C در نظر دارد. این یعنی ۶ هفته بعد از کنفرانس ۱۹ شهریور. دلیل این تاخیر به جز دقت در خط تولید، مربوط به شلوغ بودن اپل برروی پروژه آیپد نسل پنجم و آیپد مینی جدید می باشد.

985864fe8ccc49af3d4a57a5e0882a1a

انتظار می رود iPhone 5S با دوربین ۸ مگاپیکسلی بهبود یافته، سنسور اثرانگشت، پردازشگر A7 و باتری بهتر عرضه شود. احتمال داده می شود به دلیل بهبود باتری، وزن دستگاه کمی بیشتر شود، نه در حدی که قابل توجه باشد.

iPhone 5C قرار است ناجی اپل در بازار ارزان قیمت ها باشد و انتظار داریم که این دستگاه را با بدنه پلاستیکی و سخت افزار آیفون ۵ ببینیم. اپل امیدوار است این دستگاه فروش میان رده های ویندوز فون را مختل کند.

منبعی که روز ۳ آبان را برای عرضه اعلام کرده است، سال گذشته هم روز ۳۱ شهریور را برای عرضه آیفون ۵ پیش بینی کرده بود که البته درست هم بود. پس می توان به این حرف اعتماد کرد و تاریخ ۳ آبان را در تقویم مشخص کنیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights