سامسونگ در رقابت با اپل به برنامه نویسان برتر جایزه می دهد!

سامسونگ در رقابت با اپل به برنامه نویسان برتر جایزه می دهد!

gs4-130520

همان طور که می دانید, سامسونگ همیشه خود را تافته ی جدا بافته ی خانواده ی اندروید از جمله htc, Sony, Huwaii و بسیاری شرکت ها دیگر می دانسته و این مساله به وضوح در رابط کاربری قابل مشاهده می باشد.
هم اکنون سامسونگ برای این که خود را یک قدم به اپل نزدیک تر و یک قدم از خانواده ی اندورید دور کند, به برگزاری مسابقه ی جهانی توسعه دهندگان سامسونگ روی آورده است.

این مسابقه ۱۰ برنده خواهد داشت که جایزه میان آن ها توزیع خواهد شد. این کمپانی حد اکثر توجه خود را به اپلیکیشن هایی اعمال خواهد کرد که هماهنگ با قابلیت Samsung’s Group Play service باشند یا به اصطلاح قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعاتی از جمله عکس, بازی و موسیقی میان دیوایس ها را در آن واحد را به ارمغان آورند; و این یعنی شخصی سازی بیشتر و یک اکوسیستم هماهنگ تر; راهی که اپل مدت هاست در پیش گرفته است!
توسعه دهندگانی که تمایل به دریافت جایزه دارند, بایستی برای طراحی و توزیع اپلیکیشن خود از Samsung’s proprietary Chord SDK استفاده کنند.
در نهایت, از جایزه ۸۰۰۰۰۰$ کل, ۲۰۰۰۰۰$ آن به نفر اول اختصاص می یابد و ۳ نفر دوم نیز هر یک ۱۰۰۰۰۰$ را به خانه خواهند برد; ۶ نفر سوم نیز هر یک از نعمت ۵۰۰۰۰$ بهره مند خواهند شد.
خلاقیت, طراحی, عملکرد و میزان به کار خوری و قابلیت استفاده اپلیکیشن از معیار های سنجش برندگان خواهند بود.

طبق شایعات گذشته سامسونگ در حال طراحی یک سیستم عامل اختصاصی نیز می باشد.
آن طور که بویش می آید, سامسونگ تمام نیرو های خود را در ارایه ی یک پلتفرم اختصاصی و کاهش فاصله میان خود و اپل می باشد; که این مساله تنها با الهام گیری از تجربه ی کابری اپل ممکن می باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. PR0_G@M3R

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۸:۵۰ ب٫ظ

    خسته نباشی.گروپ پلی چه ربطی به Sync کردن داره که میگید اپل خیلی وقته این کار رو داره انجام میده؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights