گوگل، سرویس Google Play Music All Access را رونمایی کرد

گوگل، سرویس Google Play Music All Access را رونمایی کرد

All Access-580-75

 

Chris Yerga مدیر مهندسی اندروید، به صورت ایستاده، سرویس جدید گوگل به نام Google Play Music All Access را معرفی کرد که همه به این سرویس جدید برای به اشتراک گذاری موسیقی استفاده میشود، دسترسی خواهند داشت.
Yerga پرسید: شما چه نوع موسیقی میخواهید بشنوید؟ ، و در ادامه اظهار داشت: سرویس Google Play Music All Access یک رویکرد جدید برای به اشتراک گذاری موسیقی میباشد.
او گفت: این سرویس اجازه دسترسی به کاربران را در دنیای موسیقی بدون هیچ زحمتی را خواهد داد، و با الگوریتمهای خودکار، این سرویس توان ارایه موسیقی پیشنهادی بر اساس سلایق کاربران را دارد. این یک سرویس موسیقی است که در پس زمینه آن تکنولوژی نهفته است.
او به قابلیتهای آسان این سرویس نظیر سوییچ کردن به آهنگ بعدی یا رفتن به آهنگهای ناخواسته اشاره کرد، و اینکه این نوع از توانمندیها، رقبای بزرگی مثل پاندورا یا Spotify را به چالش میکشاند. Yerga این سرویس را یک رادیوی بدون قوانین خواند.
این سرویس که شامل، آرشیو بزرگ، رادیو و پخش در لحظه را شامل میشود، از امروز با قیمت ۹.۹۹ دلار برای هر ماه در امریکا در دسترس قرار میگیرد. همچنین گوگل، برای شروع، به مدت یک ماه به صورت رایگان این سرویس را ارایه خواهد. و به کسانی که بدون استفاده از مدت محدود یک ماهه، این سرویس را خریداری کنند با تخفیف اندکی میتوانند با قیمت ۷.۹۹ دلار از این سرویس بهره مند شوند.
این سرویس به زودی در اکثر کشورها راه اندازی خواهد گردید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights