گوگل، فضای ذخیره سازی رایگان را به ۱۵ گیگابایت ارتقا میدهد

گوگل، روز دوشنبه اعلام کرد تغییراتی در فضای ذخیره سازی ابری برای کاربرانش ایجاد خواهد کرد: ۱۵ گیگابایت فضای رایگان برای Google Drive,Gmail و همچنین +Google، این تغییرات در هفته های بعد آغاز خواهد شد.
قبل از این، گوگل، ۱۰ گیگابایت فضای رایگان برای جیمیل به همراه ۵ گیگ برای عکس ها، +Google و درایو در نظر گرفته بود، اما این شرکت در رویکردی جدید تصمیم گرفته است تا خدمات رایگان بهتری را به کاربرانش ارایه نماید.

 

screenshots_0000_consumer-730x600

 

همانند قبل، شما میتوانید فضای ذخیره سازی خود را ارتقا دهید. ۴.۹۹ دلار برای ۱۰۰ گیگابایت در هر ماه، ۹.۹۹ دلار برای ۲۰۰ گیگابایت در هر ماه، ۷۹۹.۹۹ دلار برای ۱۶ ترابایت در هر ماه.
جالبترین بخش برای کاربران جیمیل این است که کسانی که فضای خود را به بالای ۲۵ گیگابایت ارتقاء دهند، دیگر خبری از فضای محدود برای این سرویس وجود ندارد، هر کدام از فضای اضافی خریداری شده نیز به سرویس جیمیل اضافه خواهد گردید.
اما داستان Google Apps کمی فرق میکند، گوگل در حال ارایه ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی به مشتریان تجاری خود برای جیمیل و درایو میباشد، این فضا، همچنین، اجازه آپلود عکسهایی که بالای ۲۰۴۸ پیکسل میباشد را در +Google نیز میدهد، و مانند قبل، فایلهای ایجاد شده در اسناد، Sheet, اسلایدها جزو سهمیه ذخیره سازی به حساب نخواهد آمد.

مشتریان Google Apps نیز محدود به ۲۵ گیگابایت برای صندوقهای ورودی جیمیل (Inbox) هستند، و چنانچه فضای اضافه تری خریداری کنند برای اشتراک گذاری و جیمیل نیز قابل استفاده است.

 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights