شرکت شارپ، تولید LCD برای آیفون ۵s را از ماه آینده آغاز میکند

شرکت شارپ، تولید LCD برای آیفون ۵s را از ماه آینده آغاز میکند

گزارشی از شرق آسیا بدست آمده است که نشان میدهد شرکت شارپ آماده است تا تولید LCD نسل جدید آیفون شرکت اپل، موسوم به ۵S را در تعداد انبوه از ماه آینده شروع نماید.
به نقل از یکی از خبرگزاریهای ژاپن (Nikkan Kogyo Shimbun)، شرکت شارپ ظاهراً با سعی و تلاش فراوان، کارخانه Kameyama شماره یک خود را در ژاپن، برای تولید LCD نسل جدید گوشی همراه اپل، آیفون ۵S که قرار است در سه ماهه سوم امسال عرضه گردد، آماده کرده است.

 

 

13.05.07-Sharp_Kameyama
کارخانه شماره یک Kameyama شرکت شارپ، تولید کننده LCD در منطقه Mie ژاپن

 

کارخانه Kameyama که تولیدات LCD را برعهده دارد، در سال ۲۰۱۲ با مشکلاتی روبرو شده بود که ظرفیت تولید را به ۴۰ درصد پایین تر از حد معمول خود، یعنی ۶۰۰ میلیون واحد در ماه رسانده بود.
زمانیکه یکی از مصرف کنندگان غول الکتریکی ژاپن دچار بحران مالی شد، شرکت شارپ مجبور به سرمایه گذاری، برای تامین سفارشات شرکتهای خارجی مثل فاکسکان و سامسونگ، که تامین کنندگان اپل بودند، شد، که دومی به تازگی به بزرگترین ذینفعان خارجی تبدیل شد.
همچنین، بنا به گزارشان، شارپ یک بازوی قوی در تولیدات صفخه نمایش در ژاپن و شرکتهایی همچون سونی، هیتاچی، توشیبا، ال جی میباشد.
انتظار میرود نسل گوشی های هوشمند اپل، با بهره گیری از همان نمایشگر استفاده شده در آیفون ۵، سنسور اثر انگشت، پردازنده A7 و سیستم عامل IOS 7 وارد بازار گردد.
همچنین شایعه عرضه یک گوشی با قیمت مناسب تر از آیفون ۵S نیز حاکی از هدف اپل برای تسلط بیشتر بر بازار گوشی های هوشمند میباشد.

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights