آیفون ارزان قیمت با سخت افزار میان رده عرضه خواهد شد

طبق گزارشات منتشر شده از سوی AllThingsD اپل قصد دارد که آیفون ارزان قیمتش را با سخت افزار میان رده عرضه کند به طوری که نه بسیار قوی باشد و نه خیلی ضعیف. از نظر قیمتی نیز در برابر رقبا گران تر خواهد بود. اپل پیش تر نشان داد که محصولات ارزان ترش نسبت بقیه رقبا گران تر هستند. برای مثال می توان به آیپد مینی اشاره کرد که نسبت به تبلت های ۱۰۰ دلاری آندرویدی بسیار گران تر است اما در رده محصولات اپل ارزان قیمت حساب می شود. طبق حدس ها این محصول نیز در رده ۳۵۰-۴۰۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد. آیفون ۵ هم اکنون از قیمت ۶۵۰ دلار به بالا به فروش می رسد. بر طبق این گزارشات آیفون ارزان قیمت در برابر آیفون اصلی ارزان تر خواهد بود.

در حال حاضر دستگاه های ارزان قیمت سامسونگ در رده ۲۰۰-۵۰۰ دلار قیمت گذاری می شوند و سهم ۳۵ درصدی این بازار را در اختیار دارند. کارشناسان بر این عقیده هستند که اپل می تواند بین ۲۰ تا ۲۵ درصد این بازار را طی ۱۲ ماه آینده در دست بگیرد. اما این اتفاق زمانی رخ می دهد که این محصول ارزان تر از ۳۵۰ دلار قیمت گذاری شود.

در یک گزارش مجزا دیگر خبر رسیده که آیفون ارزان قیمت اپل بازار های درحال توسعه را هدف گرفته و در زمان عرضه شاهد تعداد کمی از این محصول خواهیم بود به طوری که در سه ماهه اول عرضه این محصول شاید ۲.۵ تا ۳ میلیون از این دستگاه تولید و عرضه شود.

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights