احتمال تاخیر در عرضه iPhone 5S به دلیل وجود مشکلاتی در بدنه

معروف بودن اپل در طراحی و ساخت محصولات افسانه ای است. کارهای اپل در حدی خوب است که کار رقبا را بسیار سخت می کند و حتی بزرگترین رقیب اپل یعنی سامسونگ به خاطر جنس بدنه دستگاه هایش سرزنش می شود. صبح امروز خبری منتشر شد که اپل تعداد ۸ میلیون دستگاه را به شرکت Foxconn به دلیل مشکل در ساخت و قابل قبول نبودن، پس فرستاده است. اپل در ساخت دستگاه ها بسیار با دقت عمل می کند و هر دستگاهی را به دست مشتری نمی رساند. در خبر منتشر شده به دلیل همین دقت در ساخت احتمالا تا پاییز امسال شاهد آیفون بعدی نخواهیم بود. دلیل این عقب افتادن وجود مشکلی بین جنس بدنه و سنسور اثرانگشت احتمالی نسل بعدی آیفون است. اپل به دنبال جایگزینی است که این مشکل را رفع کند.

 

در این گزارش ذکر شده است که تولید کنندگان قصد داشتند تولید عمده آیفون نسل بعد را از ماه ژوئن آغاز کنند اما ممکن است این تاریخ به بعد از این ماه موکول شده باشد.

آیفون بعدی که احتمالا iPhone 5S نام خواهد گرفت احتمالا دارای امکانات جدیدی چون سنسور اثرانگشت خواهد بود. یک تولید کننده قطعات در تایوان گفته است که اپل در حال یافتن راه حلی برای رفع مشکل میان جنس بدنه و این سنسور می باشد و این امر موجب تاخیر در عرضه نسل بعدی آیفون خواهد شد.


به دلیل وجود یک دکمه و فضای بیشتر در قسمت پایین آیفون، تنها این دستگاه می تواند در برابر رقبا چنین سنسوری را داشته باشد

 

در ادامه آمده است که اپل قصد دارد آیفون ارزان قیمت را نیز عرضه کند و تولید قطعات آن از ماه می آغاز خواهد شد. iPhone 5S و آیفون ارزان قیمت هردو دارای صفحه نمایش ۴ اینچی خواهند بود اما مدل ارزان ویژگی های چون سنسور اثر انگشت را نخواهد داشت و جنس بدنه آن احتمالا پلاستیک خواهد بود.

سهام اپل به تازگی سقوط زیادی داشته، قرار است فردا گزارش ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۳ این شرکت اعلام شود. میزان فروش این شرکت ارتباط مستقیم با ارزش سهام شرکت خواهد داشت.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights