۱۹% از مصرف کنندگان اپلی: iWatch را حتی قبل از عرضه خواهیم خرید

۱۹% از مصرف کنندگان اپلی: iWatch را حتی قبل از عرضه خواهیم خرید

 

 

بررسی های جدید انجام شده توسط سازمان تحقیقاتی ChangeWave نشان میدهد که ۱۹ در صد از مصرف کنندگان آمریکایی علاقمند به خرید iWatch نسل جدید هستند. 

این بررسی از ۱۷۱۳ مصرف کننده در تاریخ ۴ تا ۱۹ مارچ همین امسال در ایالات متحده انجام گرفت که نتیجه اش این شد:

۵% بسیارعلاقمند به خرید iWatch نسل جدید

۱۴% تا حدودی علاقمند به خرید iWatch نسل جدید

۱۹% خیلی علاقمند به خرید این محصول نیستند

در مقایسه، بررسی انجام شده توسط همان منبع در ژانویه ۲۰۱۰ (قبل از عرضه آیپد نسل اول) نشان داد که ۱۸% از مصرف کنندگان علاقمند به خرید تبلت از شرکت اپل بودند. در بررسی دیگری در سال ۲۰۰۵ نیز ۱۸% از خریداران قصد خرید مک اینتلی بودند.

خوب، حالا چرا این همه مصرف کننده اینقدر با اطمینان صحبت از خرید محصولی، که حتی هنوز معرفی نشده، می کنند؟؟؟ 

سابقه ی خوب شرکت اپل در ارائه ی محصولات مورد پسند و بسیار راحت و خوش دست برای مشتریان، این موج را برای خرید iWatch را حتی قبل از عرضه ایجاد کرده، که بر طبق ادعای ChangeWave میتواند فروش سال را از آن خود کند.

 

این منبع اضافه میکند: حتی اگر iWatch عرضه نشده باشد، حتی اگر وجود نداشته باشد، ولی با توجه به سابقه ی اپل، این پتانسیل را داراست که خود را به عنوان دیگر موفقیت بزرگ کاپرتینوها معرفی کند.

شایعات اخیر حکایت از این دارد که iWatch نسل جدید مجهز به پلت فرم iOS خواهد شد. و البته دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیری که دور مچ بسته می شود. انتظار میرود که این دستگاه قابلیت اتصال به آیفون و دیگر دستگاه های مجهز به iOS برای دریافت و رد و بدل کردن یک سری از اطلاعات و دیگر قابلیت ها به دستتان را دارا خواهد شد.

به نقلی، شرکت اپل سخت در تلاش است که این محصول را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۳ به بازار تکنولوژی معرفی کند.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights