مایکروسافت، به دنبال ساخت ساعت هوشمند لمسی

با بالا گرفتن شایعات در ماههای اخیر، در خصوص ساعتهای هوشمند، که اپل و سامسونگ در صدر این شایعات قرار گرفته اند، ظاهراً غول نرم افزاری دنیا، یعنی مایکروسافت هم، فکر ساخت ساعت هوشمند با طرحهای خاص خودش را در سر دارد.
به گزارش وال استریت ژورنال، مدیران آسیایی مایکروسافت در حال کار بر روی طرحهای سبک لمسی از ساعتهای هوشمند با صفحه نمایش ۱.۵ اینچی میباشند. بنا به گزارش یکی از افراد تیم اجرایی R&D مایکروسافت، جزییات دقیق این پروژه ناشناخته مانده اما نمونه شبیه سازی شده برای تست و آزمایشهای اولیه آماده گردیده است.

 

بنا به شایعات، مایکروسافت در حقیقت، ادامه دهنده نسل دوم ساعتهای هوشمندی میباشد که شاخه ای از فن آوری SPOT را داراست، و قبل تر توسط سازندگانی مثل Suunto, Swatch, Fossil ساخته شده بود، و پس از ان در یک محدوده وسیعتری از این نوع ساعتها قابلیتهای GPS, وضعیت آب و هوا ، ترافیک، پخش برنامه هی رادیویی FM, دریافت اطلاعات دیگر از سرورهای MSN بهبود یافت، و هزینه سالیانه این نوع سرویسها ۵۹ دلار میباشد.
با توجه به اینکه قبل تر، اپل و سامسونگ به صورت جدی اعلام کرده بودند که در حال کار بر روی ساعت هوشمند میباشند، شرکتهایی همچون گوگل و ال جی نیز اعلام آمادگی برای ساخت، در این بازار پر رونق نموده اند.
هفته گذشته نیز خبری مبنی بر عرضه تبلت ۷ اینچ سرفیس از طرف مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ بودیم، و ظاهراً تیم سخت اقزاری مایکروسافت به حد کمال خود رسیده است تا ما در آینده, شاهد محصولات سخت افزاری بیشتری نسبت به خدمات نرم افزاری این کمپانی باشیم.

 

 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights