مدیر عامل بلکبری: آیفون منسوخ شده است

 

 

بعد از اعلام رسمی عرضه Z10، گوشی هوشمند جدید بلکبری، اخباری جسته و گریخته از طرف این شرکت و رسانه ها مبنی بر ادعای یکته تازی کردن در این حوزه به گوش رسیده است، این شرکت وظیفه خطیری در پیش و رو دارد تا بتواند بخت خود را برای تحول در بازار گوشی های هوشمند بیازماید، اما انتشار نسل جدید سیستم عامل بلکبری ۱۰ و گوشی های هوشمند، این شرکت را وادار به رفتارهای متکبرانه واداشته است. به نظر میرسد، در حالی که بلکبری سر خود را پایین انداخته و تمام تمرکز خود را بر روی طرحهای آینده خود گذاشته است، اما اما با صحبتهایی که هر از گاهی در مورد رقبایش انجام میدهد، نشان میدهد که خیلی هم سربزیر نیست.
مدیر عامل شرکت بلکبری (Thorsten Heins) در مصاحبه ای با Australian Financial Review، گفت که آیفون اپل، برای یکبار شاهکار هنری گوشی های هوشمند بوده است. در واقع، برای شروع یک گرد و خاکی بپا کرده است.
Heins گفت: میزان نواوری در صنعت ما به حدی زیاد است که اگر شما سرعت عمل در خلق ایده ها نداشته باشید، به سرعت جایگزین خواهید شد. او اظهار داشت: رابط کاربری که بر روی آیفون قرار دارد، با تمام احترامیکه برای تمام نوآوریهایش قایل هستیم، اما در حال حاضر یک سیستم عامل ۵ ساله و منسوخ است.
خب، Heins به عنوان مدیر عامل بلکبری باید بداند که واقعاً باید کمی عادلانه تر با قضیه برخورد کند، Heins قبلا به نوآوریهای گوشی هوشمند اپل ، قبل از اینکه اکنون آنها را منسوخ کند، اذعان کرده بود.
او گفته بود: اپل در عرضه دستگاههای لمسی به بازار، کار فوق العاده ای انجام داده است. انها یک رابط کاربری فوق العاده و طراحی زیبایی برای آیکونها داشته اند، و ما باید در نهایت احترام به این امر اعتراف کنیم.

 

 

منبع خبری:
All Things D

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. امیر

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ۸:۳۵ ق٫ظ

    وقتی گوش کوبش یک هزارم ایفون هم فروش نرفت اونوقت میفهمه که چی منسوخ شده!

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights