مشهوترین برنامه نویس اپل، به خانواده اندروید پیوست.

اگر شما از طرفداران اپل باشید، باید در فضای مجازی و وبسایتها نام “Andy Ihnatko” را شنیده باشید، برنامه نویس خبره و مشهور اپل و از هسته های محکم این شرکت در سالهای اخیر، او از ستونهای قوی و محکم شیکاگو سانتایمز (Chicago Sun Times) و مک ورلد (MacWorld) و تقریبا هر هفته در پادکستهای پرطرفدار اپل شرکت میکند.
متاسفانه، اندی به این نتیجه رسیده است که عشقش، iPhone 4S برای او مرده است، او به سمت اندروید کشش پیدا کرده است، اما اندی میخواهد که شما بدانید چرا به سمت اندروید تغییر مسیر داده است، او یک داستان عجیب و غریبی، با جزییات کامل برای شما منتشر کرده است.

 

بنا به گزارشات منتشر شده در TechHive به طور مفصل در این خصوص، در سه بخش کامل ۱-۳ اندی توضیح داده است که چرا دیگر آیفون به اندازه کافی برای او خوب نیست، اما به طور خلاصه : اندی صفحه کلید را دوست دارد، تبدیل گفتار به متن را نیز، و همچنین صفحه نمایش بزرگتر از Galaxy S III نسبت به iPhone 4S .
او درباره این تصمیم میگوید: خیلی با احتیاط و دقیق در مورد اینکه آیفون به چه چیز نیاز دارد بررسی کرده است، ولی در نهایت آیفون نتوانست آنچه را که طرفداران وفادار اپل انتظار داشتند را برآورده کند.
واقعا چه چیزی باعث شده که اندی این تصمیم را بگیرد؟ آیا این یک ترفند برای بازدید از اندروید است؟ آیا واقعا اپل یکی از مهره های اصلی را از دست داده؟ یا اندی خود تصمیم گرفته تا خود را در فضای جدید سرگرم کند؟

 

 

منبع خبر: CaltOfAndroid

برچسب ها:

دیدگاه ها ۴

  1. A.R.A

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    با ‍پول سلیقه افراد رو هم عوض میکنن. وقتی گلکسی رو به آیفون ترجیح میده همون بهتر که بره به سمت اندروید. ایشون هنوز منطق شرکت اپل رو درک نکرده. صفحه نمایش بزرگتر!!!

    • امیر

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۷:۴۶ ب٫ظ

      با مایی

    • PR0_G@M3R

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۹:۴۷ ب٫ظ

      اتفاقا ایشان کاملا درک کرده که سیستم عامل بسته ، ثابت و خسته کننده ، طراحی تکراری گوشی ، قیمت غیر منصفانه (گوشی های Flagship اندروید هم قیمت بالایی دارند ولی سرشون به تنشون می ارزه ) ، دعواهای تبلیغاتی و شکایت مدام و جواب سربالا دادن به مشتری ، اینده ی خوبی نخواهد داشت

      در ضمن راجب به صفحه ی بزرگتر واقعا اگر ۳.۵ پرفکت بود چرا به طرز مضحکی به ۴ اینچ تبدیل شد.بر فرض مثال هم که صفحه ی بزرگ بد باشه ، اما این چیزیه که مردم می خواهند(فروش بالای گوشی های ۴.۵ اینچ به بالا ) پس قطعا اپل هم باید در این جهت کار کنه.مطئنم شما طرفدارهای اپل ، موقعی که اپل صفحه ی ۴.۵ هم بزنه باز می گید آره این سایز پرفکته و مهندسین نابغه اپل با حل هزاران معادله به این نتیجه رسیدند(چه اپل سایز صفحه رو تغییر بده و چه نده در هر صورت هم خودش و هم طرفداراش رو مسخره کرده)

  2. Poriya

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

    A.R.A کاملا درست گفتن همون بهتر گه این طور افراد برن SIII بردارن

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights