کیف پول سامسونگ، رقیب Passbook اپل رونمایی شد

 

صرف نظر از اینکه بخواهید بحث راه بیندازید مبنی بر اینکه سامسونگ باز از اپل کپی برداری کرده است، غول کره ای گوشی های هوشمند امروز اعلام کرد: آخرین ابزار خود را در برابر رقیب کوپرتینوی خود (اپل) رونمایی میکند: یک کیف پولی جیبی سبک و یرنامه مدیریت کوپن ها و خریدها به نام Samsung Wallet

 

samsungwallet

 

سامسونگ در نمایشگاه بین المللی موبایل اسپانیا ، در خصوص رونمایی این ابزار توضیح میدهد: کیف پولی جدید یک ابزاری با API باز ، که به کاربر قابلیت صرفه جویی در بلیط، رفت آمد در طی شبانه روز، کوپن و کارتهای مشابه به این برنامه را میدهد که میتوان از طریق یک هاب مرکزی به آن دسترسی داشت.
برای راه اندازی این محصول کمپانی های آمریکایی که در پرداخت از طریق این ابزار همکاری میکنند به قرار زیر است:
Walgreens, MLB, Expedia, Booking.com, Hotels.com and Lufthansa
این سرویس قبلا به صورت شایعه به بیرون درز کرده بود ولی سامسونگ این سرویس کیف پول را در اداره ثبت ایالات متحده آمریکا در ماه مارس ۲۰۱۲ به ثبت رسانده بود. این برنامه فعلا از سیستم پرداخت پشتیبانی نمیشود، ولی از NFC حمایت میکند، به احتمال زیاد سامسونگ با تکیه بر قابلیت NFC در آینده با ویزا همکاری خواهد کرد.
کیف پول سامسونگ همانند Passbook اپل قادر به ارایه زمان و مکان در مواقعی که شما به فروشگاه یا مکانی نزدیک هستید که میتوانید از کیف الکترونیکی استفاده کنید و به صورت هشدار شما را آگاه خواهد ساخت. و با کارتهای عضویت این سرویس همیشه از خدمات ۲۴ ساعته برخوردار خواهید بود.
برای توسعه دهندگان نسخه API بتا در دسترس میباشد و سامسونگ اجازه ورود برای توسعه برنامه ها را در اوایل ماه بعد و قبل از ۷ مارس راه اندازی خواهد کرد.

منبع خبر:

TNW

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. amir

    ۹ اسفند ۱۳۹۱ ۴:۳۸ ب٫ظ

    کپی … رایت .. کپی … رایت …. خسته نمیشه سامسونگ از کپی یه ایده جدید بلد نی خودش بده…

    • محمد

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ق٫ظ

      والله راست گفتی همش تقلید چه خبرشه یع چیز جدیدی ندارن اینا بابا بشینین یکم فک کنید شاید شما هم موفق شدید اما مثل همیشه نو اوری متعلق به ایفونه

  2. masoudnovin

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

    این سامسوگ از خودش هیچ استعدادی نداره که منتظر کمپانی اپل میشینه که هر چی رو کپیکنه.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights