شایعه ساخت فروشگاه گوگل رد شد

 

شرکت گوگل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حوزه دنیای فناوری٬ تمامی درآمد خود را از فروش محصولات سخت افزاری در فروشگاه آنلاین این شرکت کسب می کند. مدتی پیش شایعه در دنیای اینترنت مبنی آماده سازی گوگل برای باز کردن فروشگاه های خرده فروشی این شرکت منتشر شده بود که تنها این شایعه باعث افزایش چند درصدی سهام گوگل شد٬ اما ظاهرا این افزایش نتوانست مدیران گوگل را به عملی ساختن این شایعات ترغیب کند٬ ساعاتی پیش اندی رابین در مصاحبه ای که در نمایشگاه بارسلون داشت٬ این شایعه را تکذیب کرد. 
بنابر گزارش All Things D ٬ اندی رابین اعلام کرد که مدیران گوگل نیازی نمی بینند که محصولاتشان در فروشگاه های خرده فروشی برای فروش عرضه کنند زیرا دیگر مثل گذشته نیاز نیست که برای خرید یا تصمیم گیری ٬ مشتریان به فروشگاه ها روند و محصولات را لمس کنند٬ زیرا در اغلب اوقات٬ مشتریان پیرامون محصولات جدید با دوستان خود مشورت می کنند و یا بررسی آن محصولات را در اینترنت مطالعه می کنند. اندی رابین همچنین عقیده دارد که هنوز محصولات این شرکت به تعداد کافی نرسیده است که نیاز به ورود به یک فروشگاه خرده فروشی را پیدا کند٬ گوگل در حال حاضر دو تبلت ( نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ ) و یک اسمارت فون ( نکسوس ۴ ) و یک لپ تاپ ( کروم بوک پیکسل )* را در فروشگاه آنلاین خود موجود برای فروش دارد. 

در نهایت باید گفت که در حال حاضر٬ هنوز گوگل نمی خواهد که یک فروشگاه خرده فروشی به مانند اپل و مایکروسافت باز کند٬ زیرا از یک طرف مخارج بازکردن فروشگاه های خرده فروشی بسیار زیاد است و اگر تعداد محصولات کمی در این فروشگاه عرضه شود٬ سود چندانی نخواهد داشت و از طرف دیگر٬ در مقابل شرکتی مثل اپل که بیش از ۳۵۰ فروشگاه خرده فروشی و هزاران نماینده فروش در سرتاسر دنیا دارد٬ گوگل باید با قدرت بیشتری خود را برای ورود به این عرصه آماده کند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights