ویندوز آبی مایکروسافت در راه است

windowsblue

 

با توجه به شایعاتی که اخیرا از نارضایتی کاربران ویندوز ۸ برای استفاده بعنوان یک سیستم عامل دسکتاپ خبر میدهد، مایکروسافت برای اینکه دل کاربران ناراضی را بدست آورد ، در حال کار بر روی یک یک نسخه پیش نمایشی از ویندوز معروف به آبی میباشد ، منابع آشنا به برنامه های مایکروسافت خاطر نشان کرده اند که غول نرم افزاری جهان به شدت مشغول توسعه و برنامه ریزی برای عرضه این محصول در تابستان سال جاری میباشد، و درحال آماده سازی یک نسخه Milestone ، و نمایش آن به صورت عمومی را تدارک میبیند.
پیش نمایش عمومی ، اولین بار توسط Win8China گزارش داده شد ، و ظرف چند ماه آینده راه اندازی خواهد گردید ، و به کاربران اجازه میدهد آن را آزمایش کرده و قبل از ارایه نسخه نهایی بازخورد ان را دریافت نمایند. یکی از قابلیتهای ویژه ویندوز آبی ، تغییرات جادویی در جستجوی ویندوز میباشد.
گفته میشود تیم Bing به شدت در حال همکاری با پروژه ویندوز آبی برای ارایه بهترین راهکارهای جستجو میباشند، بعضی از حالات جستجوی مورد هدف، توانایی در جستجوی کاربران بر اساس محتوای برنامه ها به جهت دسترسی سریع به فیلم یا بازی مورد نظر میباشد ، جستجوی فعلی در ویندوز ۸ میتواند دستیابی سریع به محتوای برنامه ها داشته، اما کاربر مجبور است از لیست جستجو شده برنامه مورد نظر خود را انتخاب نماید ، و ویندوز آبی می آید تا گسترش و دستیابی سریع به اهداف کاربران را ارتقا نماید.
انتظار میرود ویندوز آبی تا پایان تابستان امسال با پشتیبانی از ویندوز ۷ و ۸ و دستگاههای ۸ اینچ عرضه گردد، همچنین مایکروسافت در حال آماده سازی نسخه موبایلی ویندوز آبی است تا بتواند ادغام بهتری با خدمات دیگر خود داشته باشد.

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights